می‌خواهیم فاصله‌مان را با پرسپولیس کم کنیم

عبدالمهدی زهره‌بخش در مورد تساوی فولاد خوزستان و مشکی‌پوشان در هفته هجدهم لیگ برتر، گفت: بازی خوبی بود. دو تیم برای کسب نتیجه تلاش کردیم. برای برد به میدان رفتیم و تا دقایق آخر هم به هدفمان رسیده بودیم اما در نهایت گلی خوردیم که متاسفانه سه امتیاز از دست رفت.

وی در مورد حضور ایمان مبعلی در این بازی، تصریح کرد: بله مبعلی 90 دقیقه بازی کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت. هیچ مشکلی وجود ندارد و این بازیکن برای ما بسیار خوب کار کرد و گلی بسیار زیبا هم به ثمر رساند.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا عملکرد این تیم در نقل و انتقالات به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد:‌ فرشاد سالاروند و مجتبی حقدوست را جذب کردیم. به دنبال جذب یک مدافع میانی هم هستم. در دفاع میانی بازیکنان خوبی داریم اما یک بازیکن دیگر هم در این پست نیاز داریم.

وی در مورد وضعیت مدافع رومانیایی حاضر در تمرینات فولاد، عنوان کرد:‌ این بازیکن در تمرینات حضور دارد و کادرفنی هنوز نظر نهایی خود را اعلام نکرده است.

زهره‌بخش در مورد وضعیت رحیم زهیوی و اینکه آیا او بعد از درگیری با سیروس پورموسوی با جریمه‌ای روبرو شده است، گفت: مشکل خاصی نبود. من در کنار پورموسوی بودم که زهیوی از زمین خارج شد. او می گفت من تمام تلاشم را کردم و تا سر حد توان درون زمین دویدیم و حرف دیگری نبود. اصلا بحث اعتراضی مطرح نشد.

وی در مورد بازی هفته نوزدهم فولاد خوزستان مقابل گسترش فولاد تبریز، عنوان کرد: برای کسب پیروزی به تبریز می‌رویم. گسترش فولاد تیم خوبی است و این روزها نتایج بسیار خوبی می‌گیرد. به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی هستیم تا  فاصله‌مان را با پرسپولیس کمتر کنیم و به جایگاه‌مان در جدول استحکام ببخشیم.