2 ماه با دست شکسته بازی کردم

مهدی امینی گلر جوان تیم سپاهان که فصل گذشته توسط عبدالله ویسی در جام حذفی و بازی های لیگ به کار گرفته می شد، در آخرین دیدار لیگ برتر مقابل استقلال تهران به میدان رفت و پس از آن به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ دست، نتوانست تیم امید را در رقابت های آسیایی و سپاهان را در لیگ برتر همراهی کند

این دروازه بان جوان که پس از ماه ها مصدومیت مدتی است که همراه با سایر بازیکنان سپاهان تمرین می کند، در خصوص شرایط خود به "ورزش سه" گفت: آخرین بازی من در لیگ مقابل استقلال تهران بود که در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر 1 بازنده شدیم.  بعد از بازی دکتر تیم دستم را دید و گفت که 2 ماه با دست شکسته بازی کرده ای. به خاطر همین علیرغم اینکه یک ماهه و نیم تا بازی های مقدماتی تیم امید در آسیا فاصله داشتیم، تصمیم گرفتم عمل کنم ولی متاسفانه باز هم دستم خوب نشد و دکتر جدید تیم گفت که باید پیوند استخوان انجام شود. بعد از عمل دوم 3 ماه دستم در گچ بود. حالا هم  چهار ماه و نیم گذشته و به صورت کامل آماده شده ام.

وی در مورد شرایط خود پس از بازگشت به تمرینات افزود: من از ادوی کیش به تمرینات اضافه شدم. در ابتدا یک مقدار بدنم ضعیف بود ول الان کاملا آماده هستم و دنبال فرصتی ام تا خودم را به کرانچار و مردم اصفهان که در مدت مصدومیتم لطف زیادی به من داشتند، ثابت کنم.

امینی در مورد اینکه چرا علیرغم پشت سر گذاشتن مصدومیت در لیست 18 نفره تیم قرار نمی گیرد، اضافه کرد: این نظر سرمربی تیم است. می گویند هنوز کاملا آماده نشده ام و باید هنوز تمرین کنم.البته من هم تمام تلاشم را کار گرفته ام و امیدوارم زودتر برای بازی به من فرصت داده شود.