بازیکن ملی پوش: می‌توانیم با شکست دادن استقلال پرش خوبی داشته باشیم

مهدی ترابی در خصوص مشکلات مالی بازیکنان سایپا گفت: متاسفانه مسئولان باشگاه هنوز مشکلات بازیکنان را برطرف نکرده‌اند. اکثر بازیکنان تا الان حدود 30درصد از مبالغ قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند و من هم زیر 30درصد پول گرفته‌ام. متاسفانه این شرایط تمرکز بازیکنان را بهم ریخته و امیدوارم باشگاه سایپا هرچه زوتر مشکلات را حل کند.

وی ادامه داد: ظاهرا قرار است باشگاه سایپا فصل جاری را با 50درصد پرداختی به بازیکنان پرداخت کند و سال گذشته هم این شرایط وجود داشتدر پایان فصل طلبم را دریافت کردم ولی امسال فقط 10درصد قراردادم را گرفته‌ام. وقتی هم که می‌خواستم قراردادم را امضا کنم به من گفتند که فقط 10درصد جریمه می‌شوم اما بعدا 20درصد مرا جریمه کردند.

ترابی عنوان کرد: امسال در سایپا زیاد دروغ شنیدیم و اذیت شدیم. امیدوارم مشکلات حل شود تا بازیکنان هم برای بازی روز جمعه با استقلال تمرکز داشته باشند. چند ماه پیش باشگاه سایپا به من چک داد که متاسفانه این چک هم پاس نشد. بازیکنان مشکلات خاص خودشان را دارند و باید به شرایط آنها رسیدگی شود.

بازیکن سایپا در مورد بازی با استقلال تهران گفت: بازی سختی در پیش داریم چون استقلال در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و جزو تیم‌های پرقدرت لیگ برتر محسوب می‌شود. ما با این تیم هم‌امتیاز هستیم و می‌توانیم با شکست دادن استقلال یک پرش خوب در جدول داشته باشیم.

وی با اشاره به غیبت سرور جپاروف در این مسابقه گفت: جپاروف به بازی‌های استقلال نظم می‌دهد و در این تیم تاثیرگذار است. با این حال استقلال گزینه‌های دیگری دارد و مطمئنا آنها جای جپاروف را با بازیکن دیگری پر خواهند کرد.