حمایت یک پرسپولیسی از شرطی که طارمی برای الغرافه گذاشت

جعفر کاشانی رئیس هیت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شرط مهدی طارمی برای جدایی از باشگاه الغرافه قطر اظهار کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم اما اگر او بندی در قراردادش گذاشته باشد که بعد از جام جهانی در صورت پیشنهاد داشتن به اروپا انتقال یابد کار درستی کرده است. 

او ادامه داد: بازیکنانی همانند طارمی  بازی شان هم  باید در سطح اروپا باشد تا بتوانند در لیگ های معتبر جهانی بازی کنند.  همچنین حرکات بازیکنان زیر ذره بین تیم های خارجی است و آنها باید شئونات اجتماعی را رعایت کنند. 

طبق مقررات نقل و انتقالات با باشگاه الغرافه توافق می کنیم 

کاشانی درباره اینکه توافقی میان 2 باشگاه پرسپولیس و الغرافه قطر برای انتقال طارمی صورت گرفته است، بیان کرد: طبق مقررات نقل و انتقالات توافق نهایی انجام می شود و قرار است باشگاه الغرافه پول رضایت نامه این بازیکن را به حساب باشگاه واریز کند. 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: آرزویم این است که بازیکنان پرسپولیس روزی به لیگ های معتبر جهانی راه یابند تا در ایجاد روابط و پویایی فرهنگ تاثیر گذار باشند. 

حضور در لیگ ستارگان قطر دروازه ای برای انتقال به اروپا است 

او درباره حضور طارمی در لیگ ستارگان قطر اظهار کرد: حضور در لیگ ستارگان قطر می تواند دروازه ای برای انتقال به اروپا باشد و طارمی باید از این فرصت استفاده کند و فرهنگ خود را بالا ببرد و زبان انگلیسی یاد بگیرد. 

کاشانی درباره پایان قرارداد بازیکنان پرسپولیس خاطر نشان کرد: مشکلی در این باره وجود ندارد و با درایت گرشاسبی سرپرست باشگاه قرارداد بازیکنان تمدید می شود.