واکنش مدیر عامل ذوب آهن به رابطه هواداران با قلعه نویی
سعید آذری در خصوص پیروزی روز گذشته تیمش در دربی اصفهان، حضور ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا، اتفاقات جالب روی سکو‌های اصفهان و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*ابتدا درمورد پیروزی ذوب‌آهن مقابل سپاهان صحبت کنید.

واقعاً بازی عالی‌ای بود هر دو طرف فوتبالی شرافتمندانه و محکم را ارائه دادند به نظرم حتی سپاهان می‌توانست پیروز بازی شود، اما ما از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کردیم و به قول قلعه‌نویی ۶ امتیاز مهم را از این بازی گرفتیم.

*ولی هواداران سپاهان از این شکست بسیار ناراحت بودند.

من باید به سپاهانی‌ها هم تبریک بگویم. هم به مربی آنها هم بازیکنان و هم تیم مدیریتی. ولی خب ما برنده بازی شدیم و الان با ۲۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار داریم. یک تشکر ویژه باید از بچه‌های خودمان و امیر قلعه‌نویی داشته باشم که باعث شدند هوادارانمان خوشحال به خانه برگردند.

*نکته جالب در خصوص ذوب‌آهن این است که بازیکنان جدیدتان مثل میلاد فخرالدینی کاملاً اثرگذار بودند و به کارتان آمدند.

این نشان‌دهنده این است که قلعه‌نویی با چشم باز بازیکنانش را انتخاب کرده و باید به خاطر این انتخاب‌ها به او تبریک بگویم. باید از بازیکنان جدید هم تشکر کنم که در ذوب‌آهن سنگ تمام گذاشتند.

*در خصوص بازیکنان جدید خبری نیست؟

احتمالاً در این چند روز آینده کار‌هایی انجام می‌دهیم.

*با توجه به فرصت کم باقیمانده آیا فهرست تیمتان را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فرستادید؟

 
خیالتان راحت باشد. ما یادمان نمی‌رود که لیست‌مان را به آسیا بفرستیم (باخنده). کار‌ها در باشگاه ذوب‌آهن سیستمی پیش می‌رود و این اتفاقات نمی‌افتد. ما فقط باید سعی کنیم که بودجه باشگاه تأمین شود که در این مورد هم مدیران باشگاه و مخصوصاً آقای صادقی مدیرعامل کارخانه بسیار کمک کردند تا مشکلی نداشته باشیم.

*در چند روز گذشته هومن افاضلی و ناصر فریادشیران در مصاحبه‌هایی مدعی شدند که همچنان امیدوارند نفت به لیگ قهرمانان آسیا برود.

من امیدوارم که آنها هم پذیرفته شوند! البته در این خصوص مسائل، فدراسیون باید پاسخگو باشد. این‌جا جا دارد که به هومن افاضلی به‌خاطر حضورش در نفت تبریک بگویم. ما باهم در استیل‌آذین همکاری خوبی داشتیم و آن موقع هم افاضلی از ۵ مسابقه ۱۳ امتیاز گرفت.

*نکته جالب بازی دیروز دربی اصفهان تشویق شدن امیر قلعه‌نویی توسط هواداران سپاهان بود. در این مورد چه صحبتی دارید؟

من فکر می‌کنم هواداران اصفهانی روز گذشته فرهنگشان را نشان دادند و ثابت کردند هواداران بافرهنگی هستند. اینکه هواداران سپاهان سرمربی سابق خودشان را تشویق کنند آن هم در بازی رو در رو نشان از شعور فرهنگی بالای آنهاست. ما خوشحالیم که چنان مربی داریم که توسط تیم حریف هم تشویق می‌شود ضمن اینکه روز گذشته رجب‌زاده هم از سوی هواداران سپاهان تشویق شد.

*به‌عنوان سوال پایانی آیا رابطه هواداران ذوب آهن با قلعه‌نویی خوب شده است؟

رابطه عالی شده، البته شما نباید تعدادی آدم لمپن را به حساب همه هواداران ذوب‌آهن بگذارید. ما این آدم‌ها را می‌شناسیم و می‌دانیم خطی کار می‌کنند. ضمن اینکه زنده باد و مرده‌باد روی سکو‌ها زیاد مهم نیست، چون انتهای هر دو کلمه «باد» است؛ و این یعنی زود فراموش می‌شود مهم این است که آدم در ذهن مردم چطور باشد.