پیشکسوت استقلال ایراد شفر را گرفت

مهدی فنونی‌‌زاده از اینکه وینفرد شفر، پژمان منتظری را در ترکیب اصلی نگذاشته بود تعجب کرد ولی این را شاخصه مربیان اروپایی و بزرگ می‌دانست.

فنونی زاده از ترکیب شفر ایراد گرفت.

* ترکیب استقلال برای بازی دیروز را دیدید؟

اتفاقاً از اینکه پژمان منتظری در ترکیب اصلی نبود تعجب کردم. مصدوم بود؟

* ... نه! ما هم برای همین موضوع خواستیم نظر شما را بدانیم.

اگر مصدوم نبوده و با توجه به اینکه در دیدار قبلی در تبریز هم بد کار نکرد می‌توان دریافت شفر با کسی تعارف ندارد.

* قبول دارید اگر یک مربی ایرانی سرمربی استقلال بود در دورترین احتمالات به سادگی از کنار منتظری نمی‌گذشت؟

قطعاً! اگر خود من سرمربی استقلال بودم با توجه به تجاربی که پژمان دارد قطعاً از او استفاده می‌کردم. ولی نه من، نه شما و نه هیچ‌کس دیگری در طول آن هفته با تیم نبوده‌ایم و نمی‌دانیم چه بر بازیکنان گذشته است. قطعاً شفر می‌دانسته چشمی آماده‌تر است که از او در ترکیب استفاده می‌کند.

* شما کدام‌یک را به دیگری ترجیح می‌دهید؟

من چشمی را بازیکنی درگیرشونده و باهوش می‌دانم ولی پژمان علاوه بر این خصوصیات، بازیسازی هم می‌کند که روزبه اصلاً استعدادی در این زمینه از خودش نشان نداده است. با این همه باز هم باید به شفر و تفکراتش احترام گذاشت چون از وقتی آمده تیمش هم نتیجه گرفته است.

* پس ایرادی به ترکیب تیمش نمی‌گیرید؟

شاید فقط باید قائدی را بازی می‌داد. استقلال یک بازیکن مانند او نیاز دارد که دائم به خط دفاع حریف بزند و موقعیت‌سازی کند. خطا بگیرد و دنبال پنالتی باشد. یکی مانند ناصر محمدخانی، عبدالعلی چنگیز، فرهاد مجیدی، علی کریمی و یا آرش برهانی. البته قائدی مشکل روحی داشت ولی فکر کنم دیگر الان خوب شده است. با این همه باز هم تأکید می‌کنم باید به نظرات شفر احترام گذاشت چون قطعاً آماده‌ترین‌ها در ترکیب به میدان رفته بودند.