تعصبی که دروازه بان پرسپولیس به پیراهن سرخپوشان دارد

بوژیدار رادوشوویچ در رابطه با دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد که با تساوی یک - یک همراه بود،اظهار داشت: در این بازی هم مانند سایر مسابقات قبلی توپ و زمین در اختیار تیم ما بود و می‌توانستیم پیروز شویم اما چند موقعیت تیم ما با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

وی افزود: به هر حال می‌دانیم که در همه بازی‌ها تیم باید برنده باشد و با پیروزی هوادارانمان خوشحال می‌شوند اما تیم ما مانند همیشه بازی خوبی به نمایش گذاشت و امیدواریم که بتوانیم به برتری برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه کارت زرد عجیبی که در دقایق پایانی بازی گرفت،تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم که داور به چه علت به من کارت داد. من فقط مانند سایر بازیکنان از اینکه تیمم گل زده بود خوشحال بودم. بازیکنان گسترش در طول بازی پس از این که گل زدند کلا روی زمین بودند اما داور به آنها کارت نداد اما نمی‌دانم که چرا در خوشحالی گلزنی شرکت کردم کارت گرفتم.

رادوشوویچ در واکنش به اینکه بعد از اتفاقات بازی با گسترش فولاد به خاطر تعصبی که داشته به شدت بین هواداران محبوب شده، گفت: از همه هواداران تشکر می‌کنم که به من لطف دارند. من اگر کاری می‌کنم یا از گلزنی و پیروزی تیمم خوشحال می‌شوم یک مسئله طبیعی است.همه بازیکنان برای خوشحالی  هواداران تلاش می‌کنند و همه ما خوشحال می‌شویم تا هوادارانمان را خوشحال ببینیم.

رادوشوویچ در رابطه با اینکه آیا می‌توان پرسپولیس را از حالا قهرمان لیگ دانست، تصریح کرد: خب تیم ما فصل گذشته قهرمان لیگ شده و همچنین امسال هم شرایط خوبی دارد. اختلاف امتیاز ما با سایر تیم‌ها زیاد است اما می‌دانیم که باید این روند را حفظ کنیم و با رکورد خوبی قهرمان شویم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.