استقلال پارس جنوبی را نبرد شرایطش سخت می شود

سیروس دین محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز د در خصوص اتفاقات بازی این تیم برابر اکسین در چارچوب هفته بیستم لیگ یک آزادگان اظهار داشت: بازی خوبی بود و در دقیقه ۹۳ گل خوردیم و بسیار ناراحت شدیم اما شادی غیر متعارف کادر فنی اکسین باعث شد تا برخورد فیزیکی بین برخی از اعضای دو تیم صورت گیرد.

وی ادامه داد: علی لطیفی دوست ۲۰ ساله من است. توقع نداشتم موقع خوشحالی کردن به سمت نیمکت ما این کار را بکند و به او گفتم که به طرف دیگری خوشحالی می‌کردی. همین باعث شد تا آن اتفاقات و زد و خورد صورت گیرد.

سرمربی تیم شهرداری تبریز در خصوص تنش‌های بازی رفت 2 تیم هم خاطر نشان کرد: بازی رفت هم تنش داشت، اما ما سعی کردیم مهمان نوازی کنیم. مرزبان از ما زمین خواست و ما برای او فراهم کردیم. اگر صحبت و تنشی هم بود از سکو‌ها بود نه داخل زمین اما در بازی این هفته دریک قدمی ما این اتفاقات افتاد. سوال من این است که برادر لطیفی در زمین بازی چه‌کار می‌کرد؟ خبرنگار بود؟ مربی بود؟ به چه علت آمد و خوشحالی می‌کرد؟ این‌ها باعث شد بازیکنانتیم ما هم واکنش نشان دهند.

پیشکسوت استقلال درباره بازی این هفته استقلال برابر پارس جنوبی هم گفت: بازی سختی خواهد بود و استقلال در چند هفته‌ گذشته روی نوار تساوی قرار گرفته است. استقلال اگر نتواند در این بازی ۳ امتیاز را کسب کند شرایطش سخت خواهد شد.

دین محمدی ادامه داد: پارس جنوبی تیم باکیفیتی است و در ضدحملات خیلی خوب کار می‌کند امیدوارم استقلال در این بازی به پیروزی برسد.

وی در خصوص مصدومیت روزبه چشمی عنوان کرد: استقلال بازیکنان جایگزین خوبی دارد و از این بابت نگرانی‌ای وجود ندارد. جای روزبه هم با مدافعان دیگر پر خواهد شد.