پاداش فیفا به تیم ملی کشورمان چه شد؟

صفی الله فغانپور، مسول حقوقی فدراسیون فوتبال ؛ درباره اینکه فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) چه زمانی  پاداش تیم های صعود کرده به جام جهانی را به فدراسیون ها پرداخت می کند، اظهار کرد: در حال حاضر هنوز هیچ پولی به حساب فدراسیون فوتبال واریز نشده است و درصدد هستیم تا زمانیکه این پول به فدراسیون فوتبال آمد، هرچه زودتر برای تیم ملی در راه جام جهانی هزینه کنیم. پاداش تیم ملی در مسیر تشریفات قانونی است و هنوز هیچ کشوری پاداش صعود به جام جهانی را دریافت نکرده است.

او در خصوص اینکه چه زمانی پول به حساب فدراسیون فوتبال ایران می آید، اظهار کرد: همانطور که گفتم، هنوز هیچ کشوری پاداش صعود به جام جهانی را دریافت نکرده و درحال گذراندن تشریفات قانونی است.ورزش از سیاست جدا است و فیفا هم روی این موضوع تاکید ویژه ای دارد و مطمئن باشید هر زمانی پول به دیگر کشورها برسد، فدراسیون فوتبال ایران نیز بدون هیچ تاخیری پاداش را دریافت می کند.

فغانپور در خصوص دعوت تاج به مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون فوتبال برای توضیحات به نمایندگان راهی مجلس شد و به طور قطع موضوع جدی نیست و من هم اطلاعات زیادی ندارم.

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: در حال تلاش هستیم تا بازی های دوستانه خوبی را برای تیم ملی در نظر بگیریم و همانطور که رئیس فدراسیون فوتبال گفت، قرار است تیم ملی پیش از جام جهانی 2018 روسیه 7-8 بازی دوستانه انجام دهد که مکاتبات انجام شده و برخی ها کشورها مشکلاتی را داشتند اما هیچ کدام مالی نبود و درصدد هستیم تا کمتر از 6 ماه دیگر تا جام جهانی، وضعیت خوبی برای تیم ملی آماده کنیم.