توضیحات نصیرزاده درباره انتقاد از گزارشگر ورزشی

بعداز دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد که با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تبریزی به انتقاد از گزارش پیمان یوسفی پرداخت و جملات تندی را علیه این گزارشگر باسابقه برزبان آورد.

حالا با گذشت چند روز از آن اتفاقات نصیرزاده توضیحاتی را درباره انتقادش از یوسفی ارائه کرد.مدیرعامل گسترش فولاد به ورزش سه گفت: «من متوجه شدم نظر سنجی که کانال تلگرامی برنامه فوتبال برتر در حین هر مسابقه می گذارد، کار را خراب کرده و باعث شده تا گزارشگران برای جذب مخاطب و دریافت رای طور دیگری گزارش بدهند.»

وی ادامه داد: «گزارشگران باسابقه ما در گذشته در اوج بی طرفی همه مسائل را بیان می کردند اما با این نظرسنجی برای جلب نظرات مخاطب، آنها ناخودآگاه به سمت تیمی که پرطرفدار است گزارش می کنند و این باعث می شود تیم های مقابل را نادیده بگیرند.»

نصیرزاده در پایان افزود: «علت اصلی انتقاد از پیمان یوسفی نیز همین بود اما من متوجه شدم یوسفی تقصیری ندارد و به همین خاطر از اوعذرخواهی می کنم. مقصر نظرسنجی است که برخی مدیران بر اساس آن به گزارشگران کار می سپارند و گزارشگر مجبور می شود نظر مخاطب را جلب کند که این به ضرر تیم های مقابل پرطرفدارها می شود. من خواهشم این است که نظرسنجی درباره گزارشگر را بردارند تا گزارشگران با بی طرفی بتوانند مسابقات را گزارش کنند.»