ورود نهادهای نظارتی به دروغ سازمان یافته طارمی و طاهری

مهدی طارمی که ماجرای پیوستنش به ریزه اسپور ترکیه تبعات و هزینه‌های سنگینی برای پرسپولیس و کشور به همراه داشت، باعث شد تا علاوه بر محرومیت سنگین، جریمه‌ای قابل توجه نیز بر بیت‌المال و باشگاه پرسپولیس بار شود، هر چند بعدها این جریمه با رایزنی دو رییس جمهور بخشیده شد اما این موضوع از همان ابتدا دارای ایرادات فراوان و مشکوکی بود که رسانه‌های مختلف به آن ورود کردند اما در تازه‌ترین اتفاق مهدی طارمی در گفت‌وگویی تلویزیونی با صراحت اقرار کرد که ماجرای بازگشت از ریزه اسپور و قرارداد سابق با پرسپولیس، واقعیتی ساختگی و جعلی مدیران پرسپولیس و او بوده تا از این طریق با سندسازی و ثبت قراردادهای خلاف واقع به تاریخ گذشته، حضور او در پرسپولیس را مشروع جلوه دهند.

اکنون پس از ورود مجموعه نهادهای انضباطی و قضایی فدراسیون فوتبال به این ماجرا، نهادهای نظارتی و حراستی نیز به این ماجرا ورود کرده‌اند و قرار است با بررسی ادعاهای طارمی، ضرر و زیان احتمالی وارده به باشگاه پرسپولیس از این طریق را پیگیری کنند.

پرداخت پول از طریق یک هوادار متمول به طارمی و سندسازی خارج از عرف مدیریتی، در حکم اختلاس یا ضرر و زیان به بیت‌المال و اموال عمومی دانسته شده است و قرار است مجموعه مدیران باشگاه پرسپولیس و خصوصا شخص علی‌اکبر طاهری به عنوان مدیرعامل وقت و مهدی طارمی در این باره به نهادهای نظارتی پاسخ دهند.

موضوع سندسازی و دروغ سازمان یافته مدیران پرسپولیس و طارمی در حالی افشا شده که این اتفاق تلخ خسارات معنوی و حیثیتی زیادی به فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس وارد کرده است. امید است که با بررسی دقیق این ماجرا از سوی نهادهای ذی‌ربط یک بار برای همیشه با مستندسازان دروغ‌پرداز برخورد شود.