ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس جنوبی

مهدی رحمتی مثل بازی با پدیده در بازی امروز برابر پارس جم هم در ترکیب اصلی استقلال به میدان می رود و تلاش می کند با بسته نگه داشتن دروازه اش با بهترین روحیه ممکن به استقبال بازی با صنعت نفت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برود.

روزبه چشمی به دلیل مصدومیت بازی با پارس جم را از دست داده است و امروز منتظری در کنار سیدمجید حسینی، وریا غفوری و امید نورافکن خط دفاع استقلال را تشکیل می دهند.

شفر همچنان تصمیمی ندارد تغییری در پست هافبک دفاعی خود بدهد و در بازی امروز امید ابراهیمی در کنار فرشید باقری بازی خواهد کرد.

اما در پست هافبک هجومی داریوش شجاعیان بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود به ترکیب استقلال بر می گردد و در کنار سرور جپاروف زوج خط هافبک هجومی استقلال را تشکیل می دهد.

سورپرایز شفر در بازی امروز نیمکت نشین کردن فرشید اسماعیلی و حضور مهدی قائدی در کنار علی قربانی است تا سرمربی آلمانی استقلال امیدوار باشد با این زوج بتواند پارس جنوبی جم را شکست بدهد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پارس جم به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، سرور چپاروف، مهدی قائدی و علی قربانی