دو بازیکن از بازی بعدی استقلال محروم شدند

نصرالله عبداللهی در خصوص دیدار استقلال مقابل پارس جم و برتری آبی پوشان گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم ولی انصافا در بازی های قبل هم که مساوی کردیم مستحق برد بودیم.

وی افزود:بازی آینده استقلال بسیار مهم است و خوشبختانه با برد دیروز به شرایط روحی مطلوبی رسیدیم. حریف هم تیم خوبی است و مطمئنا بازی در آبادان بسیار سخت خواهد بود.

سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نورافکن از بازی با ذوب آهن محروم شده گفت: بله نورافکن سه کارته است و نمی تواند در بازی با ذوب آهن ما را همراهی کند. از طرفی مهدی قائدی هم در بازی آینده محروم خواهد بود. 

عبداللهی در خصوص شعارهای تماشاگران استقلال علیه افتخاری گفت: واقعا تعجب کردیم که چرا تماشاگران علیه افتخاری شعار می دهند. حتما مسئولان حراست ورزشگاه ها این موضوعات را می بینند و با اندک متخلفان برخورد می کنند. از ابتدای بازی و درحالی که هنوز چیزی نشده بود، علیه مدیرعامل باشگاه شعار می دادند. افتخاری بنده خدا چه کار باید انجام دهد؟ او نزدیک به 12-13 میلیارد پول طلبکاران استقلال را در این مدت پرداخت کرده است.آن هم در این موقعیت که همه به باشگاه فشار وارد می کنند.

وی ادامه داد:تهیه پول در این شرایط سخت است اما افتخاری در این مدت این کار را انجام داده است. ما می خواهیم بازیکن بگیریم اما در همین کشور خودمان اجازه نمی دهند!متاسفانه یک عده مرتب در حال خرابکاری برای استقلال هستند. شاید باور نکنید مهاجمی که قصد داشت به استقلال بیاید با شفر روی برنامه (ایمو) تماس گرفت و گریه می کرد که به من گفته اند به ایران نیا! بازیکن مد نظر استقلال را تهدید کردند که به استقلال نیاید! این چه کاری است؟

عبداللهی در ادامه گفت و گو با فارس ادامه داد:یک مهاجم مد نظرمان است که دیگر اسمش را پیش هیچکسی نمی گوییم. تا می خواهیم با بازیکن حرف بزنیم اسم او در رسانه های و فضای مجاری می پیچد. امیدواریم این بار دیگر برای حضور بازیکن خارجی مدنظرمان در ایران سنگ اندازی نشود.