واکنش ذوالفقار نسب به احتمال قهرمانی پرسپولیس

بیژن ذوالفقار نسب درباره برتری 3 بر یک تیم پرسولیس مقابل پیکان اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس دوباره شکل تیمی خود را به دست آورده است و شروع بسیار خوبی هم در این بازی داشت. پیکان در نیمه اول خیلی ناهماهنگ و غیرمنتظره بازی کرد، اما در نیمه دوم با تغییرات اساسی که در این تیم ایجاد شد، پرسپولیس را به عقب کشاند و حتی یک گل هم زد.

وی ادامه داد: از زمانی که بازی 2 بر یک شد، روند بازی بهتر شد و بازهم این تیم پیکان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت. پرسپولیس در نیمه دوم و تا زمانی که گل سوم را به ثمر رساند،‌ عملاً فقط دفاع کرد و این پیکان بود که حمله می‌کرد، اما پس از گل سوم، پرسپولیس دوباره سوار بازی شد و حتی می‌توانست گل چهارم را هم بزند. در مجموع این بازی ارزش فنی بالایی داشت و تفاوت سطح بازیکنان دو تیم باعث رقم خوردن این نتیجه شد. 

کارشناس فوتبال کشورمان «در خصوص جدایی مهدی طارمی و اینکه آیا پرسپولیس از جدایی مهاجم خود ضرر خواهد کرد یا خیر؟» تصریح کرد: حضور طارمی در هر تیم ایرانی می‌تواند مؤثر باشد، اما با اتفاقاتی که به لحاظ مدیریتی در این تیم افتاد،‌ ممکن بود پرسپولیس دچار مشکل شود. به نظرم الآن پرسپولیس در خط حمله با توجه به عملکرد خوب علیپور و منشا مشکلی ندارد، اما برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا حضور مهدی طارمی یا مهاجم خارجی باکیفیت می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند. 

ذوالفقارنسب در مورد اینکه برخی‌ها پرسپولیس را قهرمان لیگ می‌دانند،‌ گفت: خیلی زود است از الآن در مورد قهرمانی حرف بزنیم، ولی به هر حال پرسپولیس شانس بیشتری نسبت به حریفانش دارد. با توجه به اختلاف 12 امتیازی پرسپولیس با رقبا و تعداد بازی‌های خانگی باقیمانده این تیم، سرخپوشان تقریباً 70 درصد بیشتر از حریفانش شانس قهرمانی دارد.