توصیه فنونی زاده درباره ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت

مهدی فنونی زاده در خصوص دیدار آبی پوشان برابر پارس جنوبی گفت: یک بازی تماشایی و جذاب را مشاهده کردیم، دیدار پرگلی بود که تمام گل ها سهم استقلال بود و پارس جنوبی نتوانست گلی را وارد دروازه آبی پوشان کند.

وی تاکید کرد: ترکیب تیم استقلال در این دیدار و هجوم های پی در پی این تیم باعث شد تا پارس جنوبی از ابتدا به لاک دفاعی فرو رفته و نتواند موقعیت گلی برای خود خلق کند و دیدیم که استقلال با فشار زیادی که روی دروازه پارس آورد عملا حاکم میدان شد و توانست بازی را با پیروزی به پایان برساند.

فنونی زاده در خصوص ترکیب آبی پوشان برابر پارس جنوبی گفت:  یک ترکیب خوب مقابل پارس دیدیم و امیدوارم شفر از این ترکیب با دو جابجایی مقابل نفت آبادان هم استفاده کند تا بتواند به فینال جام حذفی کشور صعود کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد علی قربانی هم گفت: این بازیکن در دیدار برابر سایپا یک موقعیت صددرصد را در لحظات پایانی از دست داد و مورد خشم هواداران قرار گرفت تا آنجا که حتی طرفداران استقلال خواستار اخراج او از تیم شدند اما این بازیکن روحیه خود را نباخت و تلاش کرد تا توانست به شرایط مطلوب بازگشته و دو گل زیبا را وارد دروازه پارس جنوبی کند. امیدوارم او بتواند در ادامه لیگ و جام حذفی هم موفق به گلزنی شود.

فنونی زاده در مورد بازی استقلال برابر نفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: دیدار دو تیم همیشه تماشایی و حساس بوده، خصوصا حالا که این دیدار در جام حذفی برگزار می شود و هر تیمی که بازی را واگذار کند از گردونه رقابت حذف خواهد شد بنابراین اعتقاد دارم تیمی که منطقی بازی کرده و ۱۲۰ دقیقه بتواند بجنگد مطمئنا پیروز میدان خواهد بود.

وی تصریح کرد: درست است که نفت آبادان میزبان است اما استرس آنها برای برد بیشتر است زیرا هواداران آنها هر لحظه که از بازی می گذرد انتظار گلزنی از تیم شان را دارند و این می تواند برای آن نفتی ها خطرناک باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران خونگرم استقلال در آبادان روز سه شنبه تیم محبوب شان را تنها نگذاشته و با حمایت از بازیکنان ضامن موفقیت تیم شان برابر نفت آبادان باشند.