تماشا : اسم حامد حدادی از یک هفته قبل از فهرست تیم ممفیس کنار گذاشته شده است. حامد که در دوبی منتظر است ویزایش صادر شود با یک مشکل بزرگ تر مواجه شده؛ مسئولان ممفیس به خاطر مشکلات مالی ای که دارند او را نمی خواهند.

مسئولان تیم مفیس حامد حدادی را نمی خواهند. از یک هفته قبل نام ملی پوش بسکتبال ایران از فهرست این تیم کنار گذاشته شده اتس و این را می شود به وضوح از روی فهرستی که در سایت باشگاه گذاشته شده، متوجه شد.

تمام اینها به خاطر مشکلات مالی ای است که تیم ممفیس در NBA با آن رو به رو شده است.

به این ترتیب حدادی برای ماندن در لیگ بسکتبال آمریکا فقط دو روز فرصت دارد و باید تا فردا صبر کند و ببیند چه پیشنهادهایی به او می شود. بازی کردن او در NBA در ادامه حضورش در ممفقیس در گرو پیشنهادهایی است که احتمال دارد دیگر تیم های NBA به او بکنند. ۲۵ سپتامبر(روز یکشنبه) آخرین روز است و بعد از آن حامد بازیکن آزاد محسوب می شود.

حامد حدادی که بعد از رفتن از لیگ برتر بسکتبال ایران و جداشدن از تیم ملی حفاری همچنان در دوبی سرگردان مانده و منتظر است ویزایش صادر شود، با یک مشکل جدی تر رو به رو شده است. در خروجی سایت خبرگزاری مهر براساس گزارش «کارشال اپیل» این طور آمده است: «فسخ قرارداد باشگاه ممفیس با حدادی به این معنا نیست که این بازیکن نمی تواند در این تیم بازی کند و مسئولان باشگاه آمریکایی می توانند با حدادی قراردادی یک ساله به ارزش یک تا یک و نیم میلیون دلار منعقد کنند. این تصمیم باشگاه به خاطر مشکلات اقتصادی این تیم اتخاذ شده است».

اما واقعیت این است که در فهرست بازیکنان ممفیس گریزلیز که در سایت این باشگاه آمده، نام حدادی به چشم نمی خورد و فقط اسم «مارک گسول» هم پستی اسپانیایی او در فهرست وجود دارد. مشکلات مالی گریبان تیم های NBA و بیشتر از همه ممفیس را گرفته است.

مالکان باشگاه خواهان آن هستند که بازیکنان درصد بیشتری از درآمد خود را به عنوان مالیات بپردازند و بازیکنان خلاف این نظر را دارند. همین موضوع شرایط مالی را در ممفیس بحرانی کرده است. البته در خبرگزاری مهر براساس گزارش «کارشال اپیلم» گفته شده یکی از اصلی ترین مشکلات حدادی برای حضور در ممفیس به زمان بازی این بازیکن ایرانی برنمی گردد بلکه مشکلات رفت و آمد حدادی است که دشواری های کار او را بیشتر کرده است.

حدادی از روز نهم دسامبر(۱۸ آذر) که تمرینات پیش فصل ممفیس شروع شده، غیبت کرده است. تمام این اتفاقات یک طرف و مشکلات مالی در طرف دیگر بزرگ ترین دردسر مسئولان آمریکایی است. آنها ملی پوش بسکتبال ایران را نمی خواهند و از یک هفته قبل که حامد درصدد بازگشت به آمریکا بود، اسمش را از فهرست تیمشان خط زدند.