اظهارات لژیونر ایرانی درباره شکایت از سایپا

سیامک کوروشی درباره اظهارات رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا مبنی بر اینکه نامه شکایت کوروشی به این باشگاه نرسیده است بیان کرد: من از باشگاه سایپا شکایت کرده ام و گفته ام که مطالباتم را به صورت کامل می‌خواهم، اما مسئولان و وکیل این باشگاه ادعا می‌کنند که مطالباتم کمتر از چیزی است که در شکایتم مطرح کرده ام. شاید وکیل سایپا بحث شکایت مرا به اطلاع درویش نرسانده است یا اینکه به دروغ به مدیرعامل این باشگاه گفته اند من شکایت نکرده ام.

او ادامه داد: وکیل باشگاه سایپا به شکایت من اعتراض کرده است. سایپا به این دلیل به سرعت به شکایت عزت الله پورقاز رسیدگی کرد که او با کسر ۲۰ درصد از مبلغ قراردادش به عنوان جریمه موافقت کرد، اما من مخالف این موضوع بودم. یک هفته پس از اتمام لیگ برتر به محل باشگاه رفتم و به مدیران باشگاه سایپا گفتم اگر قرار است مرا ۲۰ درصد جریمه کنید باید باقی مطالباتم را همین الان پرداخت کنید. در غیر این صورت نه تنها اجازه نمی‌دهم از قراردادم کسر شود بلکه به فیفا هم شکایت می‌کنم و باشگاه سایپا باید پول وکیلم و هزینه دادرسی را هم پرداخت کند.

مدافع ایرانی تیم المعیذر قطر خاطرنشان کرد: سایپا در همان زمان درخواست کرد که ۲ ماه به این باشگاه زمان بدهم چراکه می‌خواهد تمام مطالبات را پرداخت کند. اما از آن زمان یک تماس هم با من نگرفته اند تا ببینیم وضعیت به چه شکل است. به همین دلیل به فدراسیون فوتبال رفتم و هفت تا هشت میلیون برای شکایتم هزینه کردم. این پول را در کنار هزینه‌ای که برای وکیل داده ام از سایپا می‌گیرم. جالب است درویش می‌گوید از شکایت من اطلاعی ندارد چراکه نماینده باشگاه سایپا در نشست کمیته انضباطی اعلام کرد مطالبات کوروشی کمتر از ادعایش است چراکه او را ۲۰ درصد جریمه کرده ایم. به هر حال منتظر رای فدراسیون فوتبال هستم.