جبارف در تمرین استقلال بازی نکرد

استقلالی ها این روزها پس از صعود به فینال جام حذفی تمرینات شادابی را دنبال می کنند.

تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز استراحت از ساعت 11:30 امروز در زمین ورزشگاه صنایع دفاع تمرینات خود را برای بازی با ذوب‌آهن پیگیری کرد.

*پیش از شروع تمرین امروز وینفرد شفر بازیکنان را جمع کرد و برای دقایقی با آنها به صحبت پرداخت.

* در اواسط تمرین حسن زمانی عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال در ورزشگاه صنایع دفاع حاضر شد و برای دقایقی با شفر به صحبت پرداخت. وی در خصوص حضور آبی پوشان در فینال جام حذفی و همچنین شرایط این تیم در ادامه راه با سرمربی آلمانی استقلال گفت‌وگو کرد.

استقلال

*داریوش شجاعیان که روز گذشته برای دیدار با مهدی قائدی راهی بوشهر شده بود در خصوص آخرین وضعیت و شرایط این بازیکن با هم تیمی‌هایش به گفت‌وگو پرداخت.

*محسن کریمی در تمرین امروز تیمش حضور نداشت. این بازیکن به علت مصدومیت این روزها در کلینیک استقلال به درمان پای مصدوم خود می‌پردازد.

*سرور جباروف که در طول هفته گذشته اصلا با استقلالی‌ها تمرین نکرده بود و در دیدار با نفت هم با وجود آسیب دیدگی برای این تیم بازی کرد در تمرین امروز آبی پوشان در فوتبال درون تیمی حضور پیدا نکرد.وی در تمرینات ابتدایی حضور داشت اما در برنامه‌های تاکتیکی شرکت نکرد.

تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را قبل از سفر به اصفهان برگزار خواهد کرد و آبی پوشان ساعت 17:30 تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهند کرد. دیدار دو تیم ذوب‌آهن و استقلال ساعت 15 روز یکشنبه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود.