واکنش برانکو به احضارش به کمیته اخلاق به خاطر نشناختن دستیار کی روش

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین ظهر امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره احضارش به کمیته اخلاق به خاطر نشناختن دستیار کی روش، گفت: کروز را نمی شناسم. دلیل ندارد همه را بشناسم. کمیته اخلاق یک موسسه ذیصلاح فدراسیون است. فردا و بعد از حضور در این کمیته می توانم بگویم ماجرا چیست.

وی درباره اینکه گفته می شود دعوت شدنش به کمیته اخلاق مربوط به جذب بازیکنان اوکراینی بوده است، افزود: نمی دانم مرا به چه دلیل خواسته اند. فردا می روم ببینم که علت دعوتم چیست. بازیکنانی که در اوکراین بازی می کنند کیفیت بازی در ایران را دارند ولی این حق من است که بگویم چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکنان بیشتری از این تیم استحقاق حضور در تیم ملی را دارند یا خیر؟ گفت: دوست ندارم به سرمربی تیم ملی بازیکن تحمیل کنم. وظیفه من آماده کردن بازیکنان است و اینکه گلهای بیشتری بزنیم و بازی ها را ببریم. در کنارش یک مقدار خلاقیت و زیبایی هم داشته باشیم. ما و باشگاه افتخار می کنیم که هر کدام از بازیکنان به تیم ملی دعوت شوند. از این بابت هم خوشحال می شویم. حالا سرمربی تیم ملی هرکسی را انتخاب کند به خودش مربوط است.

برانکو درباره اینکه رقبای پرسپولیس برای قهرمانی چه تیم هایی هستند و اینکه آیا استقلال را هنوز رقیب می داند؟ تصریح کرد: تیم هایی که ما را دنبال می کنند همه شانس قهرمانی دارند. لیگ یک نوع ماراتن است و آخرش امتیازات شمرده می شود. فولاد، ذوب آهن و حتی استقلال رقبای ما هستند ولی باید یکسری کارهای عجیب کنند وبردهای پشت سر هم داشته باشند. در مقابل ما هم باید بازی هایمان را ببازیم ولی این اجازه را نمی دهیم.

وی در خصوص فشردگی مسابقات و برگزاری ۱۷ مسابقه در ۳ ماه، تاکید کرد: واقعا به بازیکنانم افتخار می کنم. ما بازی به بازی پیش می رویم. مهمترین بازی ما فعلا بازی با صنعت نفت آبادان است.