پیشکسوت استقلال: پرسپولیس قهرمان می شود

مجید نامجومطلق در مورد دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود. ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم نتایج درخشانی را کسب کرده و در کنار استقلال برای کسب عنوان نایب‌قهرمانی می‌جنگد. حضور امیر قلعه‌نویی، سرمربی سابق استقلال روی نیمکت ذوب‌آهن نیز به جذابیت بازی اضافه می‌کند و باعث می‌شود یک دیدار تماشایی را شاهد باشیم.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود وینفرد شفر هنوز محک جدی نخورده و تیمش بازی‌های سختی را پشت سر نگذاشته، گفت: من این صحبت را قبول ندارم. اگر به بازی‌های استقلال نگاه کنید، می‌بینید تیمِ شفر فوتبال خوبی ارائه داده و برنامه تاکتیکی مدونی داشته است. استقلال با شفر، رشد کرده و تنوع تاکتیکی را تجربه کرده، سبک بازی تیم خیلی خوب بوده که قطعا ناشی از تفکرات شفر است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: ما تحول در استقلال را به صورت ملموس می‌بینیم. به همین دلیل اعتقاد دارم آبی‌پوشان در بازی‌های سخت پیش رو مقابل تیم‌هایی مثل فولاد خوزستان، پرسپولیس و العین امارات هم سربلند از زمین خارج خواهند شد.

نامجومطلق در خصوص احتمال قهرمانی پرسپولیس در صورت پیروزی در دربی 86، در پایان تأکید کرد: پرسپولیس را با توجه به اختلاف امتیاز ایجاد شده باید قهرمان فصل دانست اما با توجه به شرایط خوب استقلال، معتقدم بازی زیبایی از آب درخواهد آمد. امتیاز این بازی حساس نیست چون اختلاف بسیار زیاد است اما هنوز هم پیروزی در دربی، در حد یک قهرمانی ارزش دارد.