نقش هدایتی در اختلافات اخیر در پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ در بازی اخیر تیم فوتبال پرسپولیس مسلمان را روی نیمکت نشاند تا به صورت غیر مستقیم نشان دهد با محسن مسلمان اختلاف دارد و از سوی دیگر مسلمان در اقدامی عجیب پست هایش با پیراهن پرسپولیس را درصفحه مجازی اش پاک کرد تا نشان دهد در دعوای با باشگاه پرسپولیس نمی خواهد، کوتاه بیاید.

محسن مسلمان در روزهای اخیر نشان داده که تمایل به هدایتی یکی از عواملی است که می تواند پرسپولیس را به واکنش وادار کند به همین دلیل بیشتر روی این موضوع مانور می دهد.

اما نقش حسین هدایتی در اختلاف اخیر در پرسپولیس بسیار واضح است.

درست زمانی که هدایتی احساس کرد می تواند از شرایط به نفع خود سود ببرد بازیکنان را به میهمانی دعوت کرد تا به جز علی رضا بیرانوند این دعوت با استقبال بازیکنان مواجه شود.

حسین هدایتی این سال ها در نقش عابر بانک پرسپولیس برای خودش اسم و رسمی دست و پا کرده است و البته در برنامه طارمی و ریز اسپور کمی رودر روی باشگاه قرار گرفت.

استفاده ابزاری این روزهای هدایتی از بازیکنان برای جبران خسارت های وارده باشگاه پرسپولیس بسیار ناجوانمردانه است و این تیم امروز متعلق به طاهری و گرشاسبی و یا برانکو ایوانکوویچ نیست و بسیاری از هواداران این تیم در نقاط مختلف کشور و حتی خارج از مرزهای ایران، این روزها با استرس زیادی اخبار حاشیه ای این تیم را دنبال می کنند.

محسن مسلمان امروز ابزاری در دست حسین هدایتی است تا تسویه حساب های شخصی این فرد ثروتمند با باشگاه پرسپولیس را به سود هدایتی در آورد.

محسن مسلمان در پرسپولیس اگرچه لقب مهندس را با خود یدک می کشد اما در این اقدام هدایتی باید گفت مهندسی از عابر بانک بود و اجرا از محسن مسلمان!

و اما راهی که هدایتی برای کینه توزی با مسئولان پرسپولیس انتخاب کرد راه درستی نبود و پرسپولیس در روز های آتی بازی های بسیار حساسی را در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد و این اقدام اگر منجر به ناکامی پرسپولیس شود تا آخر عمر اگر هدایتی میلیارد ها دلار هم خرج کند، اعتبار از دست رفته باز نخواهد گشت.

محسن مسلمان باید بداند در پرسپولیس مهندس شد و از روزهای افول فاصله گرفت و در قلب هواداران نشست و به همین سرعت می تواند پله ها را معکوس به سمت پایین برود و فقط کمی تفکر لازم است تا مسلمان، مهندسی در زمین فوتبال را در آینده فوتبالی اش هم پیاده کند.