واکنش مدافع سابق آبی پوشان به گلی که به استقلال زد

میلاد فخرالدینی درباره پیروزی تیمش برابر استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر گفت: در مجموع شاهد یک بازی هیجان‌انگیز بودیم که هر دو تیم فرصت‌هایی برای گل زدن داشتند. نیمه اول آن‌طور که ما خواستیم پیش نرفت، ولی در نیمه دوم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و استقلال در این نیمه تحت تأثیر ما قرار داشت.

مدافع  هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می‌کردند در دقیقه 91 به استقلال گل بزنند»، اظهار داشت: ما تا آخرین ثانیه هم به فکر زدن گل دوم و شکست دادن استقلال بودیم و باید این بازی را می‌بردیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

فخرالدینی راجع به صحنه پنالتی و خطای مجید حسینی، مدافع استقلال مرتکب شد، تصریح کرد: داور تصمیم درستی در اعلام پنالتی گرفت، اما نمی‌دانم چرا حسینی را اخراج نکرد. او خطای شدیدی انجام داد و هنوز هم مچ پایم درد می‌کند. آن خطا قطعاً اخراج داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب‌آهن شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد یا خیر، گفت:‌ اگر تیم ما در نیم‌فصل اول بدشانسی نمی‌آورد و خوب امتیاز می‌گرفت الان مدعی جدی قهرمانی بود. الان قهرمان شدن سخت است، ولی تلاش می‌کنیم تا این نتایج خوب را ادامه داده و در لیگ برتر سهمیه آسیا را بگیریم.