سپاهان پس از چهار بازی یک امتیاز گرفت

سپاهان پس از اینکه نیم فصل دوم را امیدوار کننده شروع کرد، با پیروزی پر گل برابر پدیده همه را امیدوار به بازگشت به لیگ کرد ولی در ادامه آنها وارد بحران شدیدتری شدند و پس از تساوی برابر پارس جنوبی جم چهار شکست متوالی را تجربه کردند که این مدت با رفتن کرانچار و آمدن ابراهیم زاده تلاقی پیدا کرد. طی این مدت یک دیدار هم کریم قنبری روی نیمکت نشست که شکست یک بر صفر برابر فولادخوزستان را تجربه کرد.


امروز طلایی پوشان در خانه مقابل نفت تهران تیم برتر میدان بودند؛ ولی نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند تا بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد؛ با این حال آنها پس از چهار هفته گل نخوردند و یک امتیاز کسب کردند که می تواند در هفته های آینده به مدد آنها بیاید.


هفته بیست و پنجم تیم فوتبال سپاهان در مشهد میهمان تیم سیاه جامگان خواهد بود که رضا عنایتی را دیگر به عنوان سرمربی خود نمی بیند و هواداران اصفهانی که امروز حمایت جانانه ای از تیم خود به عمل آوردند، انتظار دارند در مقابل این تیم به اولین پیروزی نیم فصل اول دست یابند تا بازی های باقی مانده با استرس و فشار کمتری هم برای آنها و هم کل مجموعه سپاهان پیگیری شود.