دردسر قرارداد ۴ ساله بازیکن استقلال

منصوریان رفت و وینفرد شفر آمد و عجبا که مرد آلمانی با دیدن چند بازی میلاد زکی‌پور کاملاً از این جوان 23 ساله نومید شد!

سرمربی آلمانی استقلال در جمع نزدیکانش و مسئولان استقلال اعلام کرد که اعتقادی به میلاد زکی‌پور نداشته و ترجیح می‌دهد امید نورافکن را در دفاع چپ بگمارد که پست اصلی‌اش هافبک دفاعی است!

جالب آن که پس از مصدومیت نورافکن ترجیح داد خسرو حیدری را در دفاع چپ استفاده کند. هرچند گفته شد میلاد زکی‌پور هم مصدوم بوده است اما کیست که نداند وینفرد شفر اعتقادی به این جوان ندارد!

حالا باشگاه استقلال تهران مانده است و یک قرارداد ۴ ساله با دفاع چپی که در برنامه‌های سرمربی موفق آلمانی جایی ندارد! شنیده‌ها حکایت از آن دارد که وینفرد شفر به باشگاه تلویحاً گفته است برای فصل آینده باید به دنبال خرید یک دفاع چپ مناسب باشد!

این وسط تکلیف میلاد زکی‌پور چه می‌شود؟ او که قرارداد 4 ساله دارد!

چاره چیست؟

بعید می‌دانیم میلاد زکی‌پور قید قرارداد 4 ساله خود با آبی‌ها را زده و به راحتی حاضر به جدایی و فسخ قرارداد شود. شاید تنها راه باقی مانده قرض دادن زکی‌پور به سایر تیم‌ها باشد که این اتفاق نیز منوط به جلب رضایت این مدافع چپ‌پا خواهد بود.

به هر حال تمدید قرارداد زکی‌پور آن هم به مدت ۴ سال و به درخواست علیرضا منصوریان، استقلال تهران را با دردسر عجیبی روبه‌رو کرده است که معلوم نیست عاقبت آن چه می‌شود؟!