استقلال اجازه جشن قهرمانی به پرسپولیس می دهد؟

توفیقی درباره احتمال برگزاری نشست مدیران باشگاه استقلال با جیانی اینفانتینو بیان کرد: سفر اینفانتینو به تهران 24 ساعته است که برای تک تک ثانیه ها و دقایق آن برنامه ریزی شده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درمورد اینکه سفر اینفانتینو به تهران فرصت خوبی است تا باشگاه ها بحث دریافت غرامت از AFC را پیگیری کنند،عنوان کرد:  تکلیف برخی فعالیت ها در فوتبال تعیین شده و مشخص است چه نهادی باید کدام کار را پیگیری کند. فدراسیون فوتبال بحث دریافت غرامت از AFC را دنبال می کند. سفر اینفانتینو به تهران فشرده است و صبح پنجشنبه هم  نشستی بین مدیران تمام باشگاه ها با اینفانتینو برگزار می شود.

او در مورد بلیت فروشی دربی 86 پایتخت، بیان کرد: یک شرکت، بلیت فروشی را انجام می دهد و جزئیات آن از طریق سایت باشگاه استقلال  اطلاع رسانی می شود.

توفیقی درباره اینکه در صورت برتری پرسپولیس در دربی 86 و مسجل شدن قهرمانی این تیم آیا باشگاه استقلال به عنوان میزبان  بازی اجازه می دهد شاگردان برانکو جشن قهرمانی برگزار کنند یا خیر، گفت: ابتدا اجازه دهید نتیجه بازی مشخص شود. سپس درباره برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس صحبت کنیم. دربی بازی بزرگی است که نمی توانیم نتیجه آن را پیش بینی کنیم.  تکلیف برگزاری جشن قهرمانی  پرسپولیس هم  پس از دربی مشخص می شود.

 توفیقی درباره اینکه چرا باشگاه های لیگ برتری بحث پرداخت غرامت 69 میلیاردی فدراسیون فوتبال به مجری سابق تبلیغات محیطی را پیگیری نمی کنند، گفت: 2  سال پیش کارگروهی برای تعیین خسارت قرارداد فدراسیون با شرکت مجری تبلیغات محیطی تشکیل شد و  قرار است این کار گروه گزارشی از فعالیت هایش را در اختیار ما قرار دهد.

توفیقی درباره نگرانی هواداران استقلال از وضعیت لئوناردو پادوانی گفت: پس از آسیب دیدگی که برای این بازیکن در جریان دیدار فولاد و استقلال رخ داد، او در اهواز تحت عمل جراحی قرار گرفت. همه ما نگران وضعیت پادوانی هستیم اما اکنون می توانیم او را به تهران  منتقل کنیم. از طریق اورژانس هوایی پادوانی را به تهران می آوریم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه آیا پادوانی می تواند در ادامه فصل این تیم را همراهی کند یا خیر، اظهار کرد: به پایان فصل تنها شش بازی باقی مانده است و با توجه به میزان آسیب دیدگی پادوانی، او دیگر نمی تواند در فصل جاری برای استقلال بازی کند.

او درمورد آخرین وضعیت مهدی قائدی گفت: تا پایان هفته کارهای قائدی انجام می شود و او برای پیگیری مراحل درمانش به تهران می آید.

توفیقی درباره به جریان افتادن پرونده مهدی قائدی در دادسرا، تصریح کرد: من حقوقی نیستم و از این مسائل سر درنمی آورم.

او درمورد میزان آمادگی استقلال برای برگزاری دربی 86، بیان کرد: وضعیت استقلال خوب است و می بینید که تیم ما در بازی های اخیر نمایش خوبی داشته است. امیدوارم در دربی هم بازی زیبایی ببینیم.