فنونی زاده: استقلال برنده خواهد شد

فنونی زاده و در خصوص دربی هشتاد و ششم که روز پنج شنبه برگزار خواهد شد، گفت: سرخابی ها دیدارهای قبلی خود را با پیروزی گذرانده اند و با یک روحیه عالی آماده دیدار سنتی هستند و با توجه به زمانی که تا شروع بازی باقی مانده، تمرینات منظمی را انجام خواهند داد تا بتوانند با قدرت کامل مقابل یکدیگر قرار گیرند.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: این دیدار هرگز ربطی به جایگاه دو تیم در جدول نخواهد داشت و بارها شاهد بودیم که تیمی از هر لحاظ قوی تر بوده اما نتوانسته حریفش را شکست دهد بنابراین باید منتظر بمانیم تا سوت پایان بازی زده شود تا ببینیم بازیکنان کدام تیم دست ها را به علامت پیروزی بالای سر خواهند برد.

وی  تصریح کرد: خط هافبک دو تیم نقش تعیین کننده برای این دیدار دارد و هر یک از دو تیم که میانه میدان را در اختیار داشته باشد و مهاجمان را به خوبی تغذیه کند، برنده این بازی خواهد بود. پس اعتقاد دارم همه نگاه ها به هافبک های دو تیم دوخته شده و باید منتظر هنرنمایی و کارهای خلاقانه آنها باشیم.

فنونی زاده اظهار داشت: پرسپولیس تقریباً قهرمانی اش مسجل شده و استقلال هم به فینال جام حذفی راه یافته و هر دو می توانند یک قهرمانی دیگر در کارنامه خود ثبت کنند اما هم برای استقلال و هم برای پرسپولیس این بازی به مراتب مهمتر از قهرمانی است زیرا هواداران تیم برنده تا فصل آینده می توانند برای طرفداران رقیب، کری بخوانند. این بازی آنقدر حساسیت دارد که همه مردم ایران قبل و بعد از بازی در مورد آن صحبت می کنند.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه این دیدار چه خواهد شد، گفت: پیش بینی این دیدار همیشه سخت است اما تیمی که از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری باشد برنده خواهد شد و من هم چون یک استقلالی هستم اعتقاد دارم آبی پوشان برنده دربی هشتاد و ششم خواهند بود.