پرسپولیس هیچ حرفی برای گفتن نداشت

ستار همدانی در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر پرسپولیس اظهار داشت: شاهد یک بازی خوب از استقلال بودیم، این تیم در هفته‌های اخیر نمایش خوبی از خود نشان داده و توانسته حریفان بزرگی همچون الهلال، فولاد و حالا پرسپولیس را شکست داده و نشان دهد که استقلال همان استقلالی شده که مردم انتظارش را دارند و می‌خواهند این تیم همیشه پرصلابت و تاکتیکی، یک بازی خوب را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: خط هافبک استقلال برابر پرسپولیس فوق‌العاده بود، جباروف و ابراهیمی کاملاً میانه میدان را در اختیار داشتند، اجازه ندادند حریف بتواند عملکرد خوبی داشته باشد، دیدیم که استقلال جنگ میانه‌ی میدان را از آنِ خود کرد و همان مسئله منجر به برتری یک بر صفر آبی‌پوشان شد.

همدانی در رابطه با پرسپولیس گفت: این تیم چند هفته‌ای است همانند گذشته از صلابت بالایی برخوردار نیست و نتوانسته مانند دور رفت، بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد. متأسفانه بعد از شکست از السد، این تیم هنوز از لحاظ روحی و روانی، بهبود پیدا نکرده و مقابل استقلال هم دیدیم بخصوص در نیمه اول، هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

وی افزود: باید در خصوص مامه تیام هم صحبت کنم، این بازیکن با اینکه به تازگی به استقلال پیوسته، اما توانسته خود را با شرایط تیم وفق داده و حالا می‌بینیم که در سه بازی گذشته، سه گل زده و دو پاس گل داده؛ این نشان می‌دهد که او کاملاً حرفه‌ای است و شفر بی‌دلیل اصرار به حضور این بازیکن در استقلال را نداشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: استقلال این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد و اعتقاد دارم اگر همین روند را زودتر شروع می‌کرد، مطمئناً الان می‌توانست رقیب جدی پرسپولیس برای قهرمانی باشد، اما باید از تلاش کادر فنی گذشته این تیم هم تشکر کنیم، زیرا آنها هم به دنبال این بودند تا استقلال بتواند موفق باشد.

همدانی درباره دیدار روز سه‌شنبه استقلال برابر العین در امارات گفت: بازیکنان استقلال باید برد مقابل پرسپولیس را فراموش کرده و خود را آماده دیدار برابر العین کنند؛ تیمی که این روزها در امارات عملکرد خوبی دارد و فصل گذشته لیگ قهرمانان هم شکست تلخی را به استقلال وارد آورد که هنوز از خاطره‌ی  هواداران این تیم بیرون نرفته است. با شرایطی که این روزها استقلال دارد، بعید می‌دانم العین بتواند مقابل استقلال بازی آسانی را در پیش داشته باشد. امیدوارم با آنالیز خوبی که شفر از العین خواهد کرد، بتوانیم به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال هم تشکر می‌کنم، آنها پنجشنبه روز فراموش نشدنی را در ورزشگاه رقم زدند و با حمایت از تیمشان، توانستند یک پیروزی بزرگ را برای استقلال رقم بزنند.