برانکو باید جوابگو باشد

جواد منافی درباره شکست پرسپولیس در دربی تهران گفت: همان‌طور که هنگام خوب نتیجه گرفتن از برانکو تعریف می‌کنیم، طبیعتاً او باید در زمان شکست هم به حرف کارشناسان یا پیشکسوتان اهمیت بدهد. نمی‌دانم او چرا تیم را آن‌گونه ارنج کرد و خودش باید جوابگو باشد. پرسپولیس فقط آمده بود که نبازد و یک مساوی از دربی بگیرد. ما در نیمه اول چیزی از پرسپولیس ندیدیم و این تیم بدون برنامه و تاکتیک بازی کرد، حتی در نیمه دوم هم پرسپولیس برنامه‌ای نداشت.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در حملات کاملاً کم تعداد بود و مدافعان کناری هم به بازیکنان تهاجمی اضافه نمی‌شدند، حتی خط هافبک هم اشتباهات زیادی داشت و میانه میدان را به استقلال داد. پرسپولیس پارسال قهرمان شد و امسال هم قهرمان است. با این اوصاف یک تیمِ قهرمان نباید ترسو و دفاعی فوتبال بازی کند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: روزبه چشمی در خط دفاعی بسیار کند و پراشتباه است و اگر برانکو از زوج علیپور و منشا استفاده می‌کرد قطعاً پرسپولیس می‌توانست به استقلال ضربه بزند. پرسپولیس در چند بازی اخیر با مشکل ایجاد موقعیت گل مواجه است و من دلیل نیمکت‌نشینی محسن مسلمان که بهترین پاسور لیگ است را نمی‌دانم. برانکو باید در مورد اشتباهاتش پاسخگو باشد که البته نیست.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به انتقادهای صورت گرفته از برانکو درمورد استفاده از دو هافبک دفاعی گفت:‌ پرسپولیس عناصر تهاجمی خیلی خوبی دارد و نمی‌دانم چرا در بازی‌های خانگی با دو هافبک دفاعی بازی می‌کند. امیدوارم باخت به استقلال باعث شود تا برانکو مشکلات پرسپولیس و برخی از ایده‌هایش را تغییر دهد. پرسپولیس در هفته جاری با الوصل روبه‌رو می‌شود و امیدوارم با شکست دادن نماینده امارات، وضعیت بهتری پیدا کند.