تصمیم اشتباهی که جام جهانی را از این بازیکن گرفت

ابتدای فصل بود که محمدرضا اخباری دروازه‌بان سایپا بعد از پایان دوران خدمت سربازی‌اش به این تیم برگشت تا ستاره تیم علی دایی باشد. اخباری که آن روزها یکی از دروازه‌بان‌های خوب فوتبال ایران بود برای حضور در جام جهانی و درخشش در لیگ برتر خودش را آماده می‌کرد اما شرایط طوری دیگر رقم خورد.

شاید نه اخباری و نه هیچکس دیگری فکر نمی‌کرد که این دروازه‌بان نیمکت‌نشین حامد فلاح‌زاده شود اما یک مصدومیت و البته یک تصمیم اشتباه کاری کرد که اخباری تقریبا جام جهانی را از دست بدهد.

درخشش حامد فلاح‌زاده، مصدومیت کتف و البته درخواست برای جدایی از سایپا در نیم‌فصل و رفتن به تراکتورسازی مسائلی بود که باعث نیمکت‌نشینی این دروازه‌بان سابقا ملی‌پوش شود. زمانی که در نیم‌فصل اخباری اعلام کرد که قصد دارد سایپا را ترک کند و به تراکتورسازی برود، این مسئله به مذاق کادر فنی خوش نیامد تا مطرح شدن این موضوع اخباری را نیمکت‌نشین کند.

البته درخشش حامد فلاح‌زاده هم مزید بر علت شد تا اخباری دیگر رنگ دروازه‌ سایپا را نبیند! شاید اگر این دروازه‌بان جوان تصمیم‌های درستی گرفته بود و مشاوران خوبی داشت در فصل منتهی به جام جهانی نیمکت‌نشین نمی‌شد و خطر از دست دادن جام جهانی را حس نمی‌کرد.