ترابی مقابل سیرالئون بازی نمی کند؟

نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی امروز (پنج شنبه) از ساعت 15:30  در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در این تمرین 17 بازیکن حضور داشتند و وحید امیری، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، سید جلال حسینی و علی علیپور 5 بازیکن پرسپولیس بودند که در ساختمان پک حضور داشتند و به دلیل تمرینات ریکاوری موفق نشدند به تمرین تیم ملی برسند.

البته بیرانوند تنها پرسپولیسی بود که در تمرین امروز حضور داشت و با انگیزه زیر نظر لوپز تمرین کرد.

البته در نخستین تمرین یوزهای ایرانی در ورزشگاه آزادی، مهدی ترابی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه سایپا زیر نظر دیه گو به صورت اختصاصی تمرین می کرد تا در دیدار ایران مقابل تونس حضور یابد.

کی روش تصمیم دارد تا در دیدار مقابل سیرالئون از هافبک جوان خودروسازان بازی نگیرد و از ملی پوشان دیگری مانند وحید امیری و علی قلی زاده استفاده کند. البته سرمربی پرتغالی در صدد است تا پس از رفع مصدومیت ترابی تا 3 فرودین 1397، از این بازیکن در دیدار با تونس استفاده کند.

دیدار تیم های ایران و تونس در چارچوب نخستین دیدار دوستانه کشورمان در سال 1397 در راه جام جهانی 2018 روسیه، 3 فروردین در ورزشگاه برداس تونس برگزار خواهد شد. ملی پوشان قرار است پس از پایان آن مسابقه راهی اتریش شوند و هفت فرودین با الجزایر دیدار کنند.