دلیل مخالفت برانکو با جدایی آقای گل از پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ به مدیران باشگاه اعلام کرده هرگز نباید به علی علیپور اجازه جدایی از جمع سرخپوشان را بدهند و این بازیکن باید در پرسپولیس به کارش ادامه بدهد. این در حالی است که علیپور از باشگاه‌های مختلفی پیشنهاد همکاری به دست ‌آورده است. آن‌طور که شنیدیم، تیم‌هایی از بلژیک، هلند، روسیه، قطر و... به علیپور که با 17 گل زده، فعلاً آقای گل لیگ است، پیشنهاد داده‌اند با آنها عقد قرارداد کنند اما با توجه به خواسته برانکو، احتمال جدایی این بازیکن ملی‌پوش بسیار کم است.

شنیدیم دلیل برانکو برای مخالفت با جدایی علیپور به احتیاط این مربی و خالی ماندن دستش برمی‌گردد. برانکو حتی حاضر نبود از مهدی طارمی دل بکند اما وقتی مجبور شد، به باشگاه اجازه داد با فروش طارمی با الغرافه، درآمدزایی کنند اما در مورد علیپور، از آنجا که هیچ جانشینی برایش ندارد، امکان دادن مجوز به جدایی‌‌اش نیست.

وقتی طارمی رفت، علیپور توانست جای خالی‌‌اش را پر کند اما حالا شرایط با گذشته فرق می‌کند و در پرسپولیس، هیچ‌کس حتی گادوین منشا نیز نمی‌تواند جای علیپور را پر کند.

در ماه گذشته، حمیدرضا گرشاسبی دست به ابتکار عمل جالبی زد و قرارداد علیپور که با باشگاه پرسپولیس تنها 350 میلیون تومان بود را با افزایش دو برابری این رقم مواجه کرد. برای فصل آینده نیز، قرار شده علیپور مثل سایر ستاره‌ها، سقف قرارداد را دریافت کند و در قراردادش، آپشن‌های مختلف از جمله آقای گلی، تعداد بازی، تعداد پاس گل، تأثیرگذاری و پیشرفت تیم در لیگ برتر، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیز دیده شود که با این شرایط، قطعاً علیپور هم راضی به ماندن در پرسپولیس خواهد شد به خصوص با توجه به این موضوع که حضور او در لیگ ایران نیز باعث دعوتش به تیم ملی شده و از این حیث، هیچ مشکلی نداشته است.