بدون تیام هم می بریم

مهدی امیرآبادی در خصوص اینکه سال 96 را برای استقلال چطور ارزیابی کرد، گفت: تبعاً اواخر سال برای استقلال شرایط نسبت به اول سال خیلی بهتر شد. تیم روند رو به رشد خود را پیدا کرد و بهتر است آن خاطرات تلخ را فراموش کنیم. امیدوارم در ابتدای امسال سال 97 برای استقلال خوش‌یمن باشد و این تیم بتواند به موفقیت‌های چشمگیر دست پیدا کند.

وی در خصوص اینکه استقلال در همین ابتدا باید به مصاف نفت تهران و نماینده کشور قطر برود و در نبود بازیکنی مثل تیام این تیم دچار مشکل نمی‌شود، گفت: شفاف بگویم درب آن باشگاه را باید گل گرفت که بخواهد به یک بازیکن متکی باشد، استقلال خیلی بزرگ است و نفرات این تیم با نفرات ذخیره فقط یک درصد فاصله دارد. این خوب نیست که چون تیام مصدوم شده استقلال نمی‌تواند نفت یا الریان را ببرد.

امیرآبادی در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل سیرالئون و همچنین بازی پیش‌رو مقابل تونس، گفت: بازی با سیرالئون مضحک و مسخره بود به نظرم با برگزاری چنین بازی مردم ایران را دست انداختند و من شنیدم کی‌روش بعد از بازی مصاحبه کرد و گفت این یک بازی تمرینی بود در حالی که هزار تیم دیگر می‌توانستند جای سیرالئون باشند. شنیدم که رئیس فدراسیون آنها گفته بود این تیم اصلی نبوده و این برای فوتبال ایران زشت است که ما بخواهیم با تیم‌های این چنینی بازی کنیم.

وی در خصوص اینکه آرزویش در سال جدید برای این تیم چیست، گفت: من امیدوارم که سال 97 سال خوبی برای استقلال و هوادارانش باشد شاید مردم ما کمی از فوتبال دلزده شده‌اند ولی امیدوارم تیم ملی ما در جام جهانی بدرخشد و رونق فوتبال برگردد. من یادم می‌آید وقتی سال 98 استرالیا را بردیم تمام مردم به خیابان ریخته بودند و این واقعا یک شور و اشتیاق اجتماعی خاصی بود که از طریق فوتبال به دست آمد.

وی در خصوص اینکه جای چه کسانی را در سال 97 در فوتبال خالی می‌بیند، گفت: ما خیلی از عزیزان را از دست دادیم چه استقلالی‌ها و چه پرسپولیسی‌ها اینجا دیگر بحث رقابت نیست ولی نمی‌خواهم از کسی اسم ببرم چون همه عزیزان ما جایشان خالی است و امیدوارم آنهایی که بین ما نیستند روحشان شاد باشد.

امیرآبادی در پایان در خصوص اینکه پیام نوروزی‌اش برای مردم چیست، گفت: پیام نوروزی‌ام برای مردم ایران سلامتی و سلامتی است چون امسال با به دنیا آمدن دخترم به شخصه سال خوبی را تجربه کردم و دوست دارم همه در صحت و سلامت در کنار هم زندگی کنند.