اتحادیه فوتبال  اروپا قانون تعویض چهارم در فوتبال  را تصویب کرد

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) قانون تعویض چهارم در صورت کشیده شدن بازی به وقت اضافه در میادین باشگاهی قاره سبز  را تأیید کرد.

 براین اساس از فصل 19-2018 برای بازی‌هایی که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به وقت‌های اضافه کشیده می‌شود، تعویض چهارم مجاز خواهد بود. 

به طور استثنا برای فینال لیگ قهرمانان اروپا، فینال لیگ اروپا و سوپر جام اروپا، 23 بازیکن به جای لیست 18 بازیکن از سوی باشگاه‌ها  معرفی می‌شوند.

 از دیگر قوانین، انجام تمامی بازی‌های مرحله پلی‌آف، گروهی، یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال در ساعت 21 به وقت محلی (23:30 به وقت تهران) است.

البته  در تمامی بازی‌های مرحله گروهی دو بازی از روزهای سه‌شنبه و دو بازی از روزهای چهارشنبه ساعت 18:55 به وقت محلی (21:25 به وقت تهران) آغاز خواهد شد. 

بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا تا مرحله یک هشتم نهایی در ساعت‌های 18:55 و 21:00 به وقت محلی برگزار می‌شود.

در خصوص اضافه کردن بازیکنان جدید به لیست تیم‌ها پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، هر تیم می‌تواند بدون محدودیت سه بازیکن به لیست خود اضافه کند. 

همچنین از فصل آینده، تیم‌هایی که سه بار پیاپی یا به طور کلی پنج بار قهرمان لیگ اروپا شده باشند، می‌توانند نشان قهرمان را روی آستین پیراهن خود ثبت کنند.