ویروس دردسرساز فیفا برای رئال مادرید

یکی از معضلات تیم های بزرگ اروپایی، تعدد ملی پوشان آنهاست به طوریکه در هر وقفه از بازی های ملی، همواره بیم این وجود دارد که مصدومیت، گریبان تعدادی از بازیکنان را بگیرد.

در روزهای گذشته شاهد انجام بازی های ملی بودیم و 20 بازیکن از رئال راهی اردوی تیم های ملی خود شده بودند. این بازیکنان در مجموع 2649 دقیقه به میدان رفتند و 7 بازیکن نیز هر دو بازی دوستانه را به طور کامل در زمین حاضر بودند: مارسلو، کاسیمیرو، کروس، کارواخال، سبایوس(زیر 21 ساله های اسپانیا)، ناواس و راموس.

ایسکو نیز در هر دو بازی اسپانیا برابر آلمان و آرژانتین در زمین حاضر بود ولی تعویض شد. در مجموع او 135 دقیقه بازی کرد. لوکاس، ناچو و آسنسیو هم در ترکیب اسپانیا دقایقی به میدان رفتند. در مجموع ملی پوشان رئال برای انجام بازی های خود 127617 کیلومتر را طی کردند و بی شک خسته به تمرینات باز خواهند گشت.

جالب اینکه تمرینات رئال در یک هفته گذشته تنها با حضور کاسیا، تئو، یورنته و بنزما برگزار شد.

طی 19 روز آتی، رئال 4 بازی در لالیگا و 2 بازی رفت و برگشت با یووه در لیگ قهرمانان را پیش رو دارد و تا 21 آوریل که بازی این تیم برابر سویا به تعویق افتاده(به دلیل حضور سویا در فینال کوپا دل ری) رئالی ها فرصت چندانی برای نفس کشیدن هم ندارند.

باید دید بازی های ملی اخیر که به ویروس فیفا مشهور هستند، در نهایت تاثیر مخرب خود روی رئال را خواهند گذاشت یا اینکه تیم زیدان به سلامت از این مخمصه رها می شود.