عطش استقلال برای برد؛ آتش پرسپولیس برای انتقام

پرسپولیس برای کسب پیروزی مقابل مقابل حریف قطری اش یعنی الریان، به ورزشگاه آزادی برمی گردد و با کسب پیروزی، به امتیاز 9 می رسد تا خود را آماده صعود به دور بعدی رقابت ها کند.

استقلالی ها در آخرین بازی خود در آسیا، مقابل العین به میدان رفتند و در حالی که با حساب یک بر صفر از حریف اماراتی پیش بودند، به خاطر مصدومیت مامه تیام و وریا غفوری، مجبور به عقب نشینی و دریافت گل مساوی شدند تا مقابل چشمان منتظر و امیدوار 90 هزار تماشاگر مشتاق، به تساوی بسنده کنند. حالا آبی ها برای کسب یک پیروزی جدید در گروه آسیایی شان بی تاب هستند و عطش فراوانی دارند تا با در هم شکستن الریان، نتیجه دیدار قبلی را جبران کنند. آنها امروز، هواداران زیادی را روی سکوهای ورزشگاه آزادی می بینند.

از سوی دیگر، پرسپولیس به ازبکستان سفر کرده تا امروز و از ساعت 19 مقابل نسف قارشی در ورزشگاه مرکزی قارشی به میدان برود. سرخپوشان کشورمان دو بازی قبلی خود در لیگ ایران را با شکست پشت سر گذاشته اند اما به لطف پیروزی مقابل الوصل امارات در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2018، شرایط خوبی برای خود ساخته اند تا هم امتیاز با السد قطر، به فکر صعود از این گروه باشند. پرسپولیسی ها قطعا برای گرفتن انتقام شکست مقابل استقلال وسایپا، خواب های زیادی برای نسف دیده اند. تیم برانکو، توانایی های منحصر به فردی دارد و به تیمی تبدیل شده که با انگیزه های متفاوت تر از لیگ برتر، در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رود. پرسپولیس بازی امروز را با برد پشت سر بگذارد، قطعا از این گروه صعود می کند.