5 پیشبینی درباره بازی لیورپول- منچسترسیتی!

این بازی، قطعا بسیار جذاب خواهد بود چراکه هر دوی این تیم‌ها، اکنون در فرم فوق‌العاده‌ای قرار دارند و در لیگ جزیره، هر کدام یک بار موفق به شکست دیگری شده‌اند. با وجود عدم قطعیت در مورد پیشبینی‌های زیر، سایت اسکواکا مقاله‌ای را در رابطه با اتفاقاتی که به نظر کارشناسان این سایت، در بازی رخ می‌دهد؛ منتشر کرده‌است که در ادامه با هم به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

1-هر دو تیم گل خواهند زد!

دیدار دو تیم از لیگ جزیره که در زمینه گلزنی، عملکرد خارق‌العاده‌ای داشته‌اند؛ قطعا پر از گل خواهد بود. منچسترسیتی در فصل جاری، 88 گل را به ثمر رسانده است و این در حالیست که لیورپول تاکنون، 75 گل را وارد دروازه حریفان کرده است و از این تعداد گل، پیشبینی یک بازی زیبا، محال هم نیست!

پیروزی 4-3 لیورپول در ماه ژانویه در مقابل منچسترسیتی در آنفیلد، نشان داد که هرگاه چنین تیم‌هایی با یکدیگر به مبارزه بپردازند؛ یک بازی جذاب، پر گل و زیبا در انتظار هواداران و تماشاگران دو تیم را خواهد کشید. مردان گواردیولا، خط دفاعی به مراتب مستحکم‌تری نسبت به شاگردان یورگن‌کلوپ دارند اما این نکته به این معنا نیست که لیورپول قادر به باز کردن دروازه سیتیزن‌ها نخواهد بود.

نکته‌کلیدی:

بهترین تیم این فصل لیگ قهرمانان اروپا از نظر گلزنی، لیورپول یورگن کلوپ است که توانسته است تا 28 گل را تا بدینجای کار به ثمر برساند و این درحالیست که منچسترسیتی، تنها در مقابل 3 تیم ویگان اتلتیک، ولورهمپتون و کریستال‌پالاس، موفق به گلزنی نشده است.

2-اولین گل بازی توسط صلاح به ثمر خواهد رسید!

ستاره مصری لیورپول تاکنون نشان داده است که هیچ‌کس و هیچ چیز، نمی‌تواند مانع گلزنی او شود. او در 41 بازی اول خود با پیراهن لیورپول، آمار خارق‌العاده 37 گل در این تعداد بازی را بر جای گذاشته است که برای بازیکنی که در همین تابستان از آاس‌رم راهی لیورپول شده است؛ آمار فوق‌العاده‌ای است.

صلاح در دو بازی آخر خود در مقابل واتفورد و کریستال‌پالاس، موفق شده است تا 5 گل را به ثمر برساند و یک تهدید جدی برای یاران پپ گواردیولا در بازی امشب محسوب شود. فرمینو و مانه نیز در مقابل دو تیم مذکور، عملکرد مناسبی را ارائه داده بودند و به نظر می‌رسد که کار مدافعین سیتی، چندان هم ساده نباشد.

نکته کلیدی:

محمد صلاح تنها در دو بازی از 13 بازی که در سال 2018 میلادی به انجام رسانده‌است، موفق به گلزنی نشده؛ یکی در مقابل منچستریونایتد و دیگری در مقابل سوانزی‌سیتی!

3-لیورپول با اختلاف کم برنده خواهد بود!

قرمز‌های آنفیلد در قرعه‌کشی از نظر میزبانی و مهمان بودن، شانس خوبی داشته‌اند و بازی اول را در مقابل تیم اول لیگ برتر انگلستان، در خانه و در مقابل دیدگان هواداران پرانرژی خود در آنفیلد سپری خواهند کرد. البته این امر، می‌تواند به نفع سیتیزن‌ها نیز باشد و اگر منچسترسیتی بتواند در آنفیلد، به خوبی بازی را مدیریت کند؛ می‌تواند در ورزشگاه اتحاد لیورپول را از گردونه مسابقات حذف کند.

مردان گواردیولا، باید به فکر زدن بیش از یک گل در آنفیلد باشند تا حتی باخت با نتایجی مانند 2-1، 3-2 و 4-3 نیز نتایج مناسبی برای نیمه آبی شهر منچستر، محسوب شود.

نکته کلیدی:

لیورپول در 10 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا، شکست ناپذیر بوده است. 4 برد و 6 تساوی!

4-سیتی بازی را با حداقل 70 درصد مالکیت توپ به اتمام خواهد رساند!

تیم اول لیگ جزیره در حال حاضر، هر 4 بازی آخر خود را با مالکیت حداقل 70 درصدی بر توپ و میدان به اتمام رسانده است. به خصوص در دو بازی آخر سیتی در مقابل استوک‌سیتی و اورتون که با برد سیتیزن‌ها همراه بود؛ آن‌ها خیلی خوب و خیلی زود، توپ و میدان را در اختیار گرفتند و به حریف، اجازه موقعیت‌سازی ندادند.

سیتی، شاید نتواند که خیلی زود بر توپ و میدان مسلط شود اما اگر محمد صلاح یا هر بازیکن دیگری، گل اول را برای لیورپول به ثمر برساند؛ من‌سیتی مالک توپ و میدان خواهد شد!

نکته کلیدی:

منچسترسیتی در مقابل اورتون، تیم همشهری لیورپول، بازی را با 82 درصد مالکیت توپ به اتمام رساند.

5-لروی‌ سانه گل خواهد زد!

سانه در بازی‌های این فصل سیتی در مقابل لیورپول، قاتل همیشگی آنفیلدنشینان بوده است و در برتری 5-0 تیمش در ورزشگاه اتحاد، دو گل و در باخت 4-3 تیمش در ورزشگاه آنفیلد، یک گل را برای منچسترسیتی به ثمر رساند تا آماری خوب را مقابل لیورپول به ثبت رساند.

وینگر آلمانی تاکنون در 41 بازی خود، 13 گل برای منچسترسیتی به ثمر رسانده است که از این تعداد، 3 گل وی در مقابل قرمز‌های آنفیلد به ثمر رسیده است و با توجه به تکنیک و سرعت خود، می‌تواند کمک‌حال و عصای دست یاران پپ باشد. این اتفاق، زمانی رخ خواهد داد که او بتواند در پشت سر ترنت‌الکساندر آرنولد، به مشابه مارکوس راشفورد و ویلفرد زاها، صاحب توپ شود و دروازه قرمز‌ها را باز کند.

نکته کلیدی:

سانه با گلزنی در مقابل اورتون در آخرین بازی سیتی، اولین گل خود را پس از فینال جام اتحادیه در ماه فوریه به ثمر رساند.