اظهارنظر آقای پیشکسوت سرخ پوشان پس از قهرمانی

محمود کلهر درباره قهرمانی زود هنگام پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس لیاقت قهرمانی در لیگ هفدهم را داشت. این تیم نیم فصل اول را با قدرت آغاز کرد و امتیازات را جمع کرد اما در نیم فصل دوم افت چشمگیری داشت.

او ادامه داد: البته افت پرسپولیس طبیعی بود و برانکو از همه بازیکنان در لیگ برتر استفاده کرد. همچنین بازی های  پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از طراوت و شادابی لازم برخوردار نبود اما این تیم در نهایت با اقتدار قهرمان لیگ برتر شد. کادر فنی و بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و صلابت لازم خود را در بازی ها حفظ کردند.

کادر فنی نقش اصلی در قهرمانی دارد 

کلهر درباره نقش برانکو در قهرمانی پرسولیس بیان کرد: کادر فنی نقش اصلی در این قهرمانی داشت. به هر حال از مهره چینی برانکو انتقاداتی دارم و این مربی در لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنان کاربلد و شاخص استفاده نمی کند. برانکو درمدت حضورش در پرسپولیس کارنامه موفقی داشته  و کاشانی در راس هیئت مدیره هم در موفقیت پرسپولیس موثر بوده است.  

هواداران مهمترین نقش در قهرمانی داشتند 

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره عوامل قهرمانی این تیم تصریح کرد: مدیریت، کادر فنی مجرب ، بازیکنان باکیفیت و از همه مهمتر هواداران در این قهرمانی نقش اساسی داشتند. هواداران پرسپولیس این تیم را تنها نگذاشتند و باعث شدند که پرسپولیس با قدرت و انسجام قهرمان لیگ برتر شود.

پرسپولیس باید اتحاد و انسجام خود را حفظ کند 

او درباره راهکارش برای تداوم قهرمانی های پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید اتحاد و انسجام خود را حفظ کند تا همواره یک پای فینال در همه رقابتها باشد. البته این تیم در روزهای اخیر دچار مسائل حاشیه ای شده بود اما با درایت مدیریت باشگاه مشکلات برطرف شد.

برانکو از بازیکنان شاخص استفاده نمی کند 

کلهر درباره استفاده نکردن از مسلمان و منشا در ترکیب اصلی بیان کرد: یکی از انتقاداتی که به برانکو می شود این است که  از بازیکنان شاخص استفاده نمی کند. مهره چینی نامناسب و تاکنیک یکنواخت باعث شد که پرسپولیس از گردونه جام حذفی کنار برود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تمدید قرارداد بازیکنان گفت: همه بازیکنان پرسپولیس باید برای فصل بعد حفظ شوند. به هر حال شناخت بازیکنان از هم باعث شد که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: هواداران کمک زیادی کردند که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود و باید این سرمایه حفظ شود.