بازیکنی که علیپور را آقای گل کرد

 منشا در این فصل تاثیر پررنگی روی گل‌های علیپور گذاشته و آقای گل لیگ، بعد از رفتن طارمی فقط زمانی که با گادوین منشا در خط حمله باشد می‌تواند دروازه حریف را باز کند.

گلزنی و درخشش علی علیپور در ترکیب پرسپولیس، ارتباط عجیبی با حضور گادوین منشا در زمین دارد. زدن ۱۸ گل و گرفتن آقای گلی، علی علیپور را به جانشین موفق طارمی در پرسپولیس تبدیل کرد اما نقش منشا، هیچوقت به اندازه او به چشم نیامد. بازیکنی که بر خلاف فصل قبل، کم گل می‌زند و هفته‌هاست نیمکت نشین شده اما آمار نشان می‌دهد نبود او در زمین، روی آمار علیپور تاثیر فاحشی می‌گذارد.

از زمان محرومیت طارمی، علیپور و منشا در ۱۶ بازی لیگ برتر خط حمله پرسپولیس را تشکیل دادند. زوجی که حاصل آن، ۱۶ گل برای علیپور بود. منشا زمانی که بازیکن فیکس پرسپولیس محسوب می‌شد، فقط در یک بازی مقابل نفت تهران به زمین نرفت و علیپور نتوانست گل بزند. بعد از نیمکت نشینی او هم علیپور، ۳ بازی بدون منشا به زمین رفت و هیچ گلی نزد. تنها گل علیپور در بازی‌های اخیر لیگ برتر، مربوط به بازی با سایپاست که در کنار منشا بازی می‌کرد. آمار علیپور با منشا، یک گل در هر مسابقه و بدون منشا، صفر گل در تمام مسابقات است.

در لیگ قهرمانان آسیا هم علی علیپور، دو گل از سه گلش را زمانی زده که منشا را در کنارش داشته است و بدون او، فقط یک بار توانست دروازه الوصل را از روی نقطه پنالتی باز کند. موضوعی که نشان می‌دهد شاید منشا این فصل آمار خوبی در گلزنی نداشته، اما تاثیر پررنگی روی گل‌های علیپور گذاشته و آقای گل لیگ، بعد از رفتن طارمی فقط زمانی که با گادوین منشا در خط حمله باشد می‌تواند دروازه حریف را باز کند.