خط و نشان بازیکن پارس جنوبی برای پرسپولیس

هافبک - مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم مدعی شد که آنها می‌توانند پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

مهدی زبیدی در مورد شرایط فعلی پارس جنوبی گفت: بعد از تساوی برابر فولاد حالا خودمان را آماده بازی با پرسپولیس می‌کنیم. ما در نیم‌فصل اول نتایج بسیار خوبی گرفتیم و اگر مشکلات مالی نبود قطعاً می‌توانستیم این روند را هم ادامه دهیم. این مشکلات باعث شد تا تمرکز بازیکنان گرفته شود و در نتیجه‌گیری تا حدودی دچار مشکل شدیم. البته سعی می‌کنیم در سه بازی پایانی خوب امتیاز بگیریم و چند پله در جدول صعود کنیم.

هافبک - مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به عملکر خودش در این فصل گفت: از عملکردم در این فصل راضی نیستم. من ابتدای فصل مصدوم شدم و چند بار برای بازگشت عجله کردم که این باعث شد باز هم مصدوم شوم. الان اما شرایط خوبی دارم، ولی در مجموع امسال از عملکردم راضی نبودم.

وی همچنین راجع به بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم عنوان کرد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است که در هفته بیست‌وهفتم قهرمانی‌اش را قطعی کرد. شاید این موضوع تا حدودی کار ما را راحت کند، ما می‌توانیم پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست بدهیم، ولی فراموش نمی‌کنیم که آنها میزبان هستند و نمی‌خواهند با شکست در این بازی قهرمانی‌شان تلخ شود.