شاگرد ملی پوش دایی به کدام تیم نظامی می رود؟

مهدی ترابی، هافبک ملی پوش تیم فوتبال سایپا که در رقابت های فصل جاری لیگ برتر تاثیرگذارترین بازیکن تیمش بوده است، قصد دارد با حضور در یک تیم نظامی مشکل لژیونر شدنش را حل کند.

ترابی می خواهد در روزهای آتی دفترچه اعزام به خدمتش را ارسال کند و فصل آینده برای یکی از تیم های نظامی به میدان برود تا از این طریق مقدمات بازی برای تیم های خارجی را فراهم کند.

با وجود اینکه تراکتورسازی تبریز اصلی ترین گزینه این بازیکن محسوب می شود اما با توجه به احتمال صعود فجرسپاسی شیراز به لیگ برتر باید دید در صورت تحقق این امر در نهایت مسئولان تربیت بدنی نیروهای مسلح چه تصمیمی درباره این بازیکن ملی پوش می گیرند.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بحث سرباز شدن ترابی بیان کرد: در حال حاضر تمام تمرکز این بازیکن روی نتیجه گیری سایپا در سه بازی آتی معطوف شده است اما تا جایی که من اطلاع دارم او می خواهد فصل آینده در یک تیم نظامی بازی کند تا از این طریق مشکلش را برای لژیونر شدن حل کند. ما نمی توانیم مخالفتی با این موضوع داشته باشیم اما به دلیل اینکه ترابی یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارد باید پس از اتمام خدمت مقدس سربازی به تیم ما بازگردد تا درباره بحث حضورش در تیم های خارجی با این بازیکن مذاکره کنیم.