مشکل عالیشاه و تراکتورسازی پیچیده شد

هافبک سابق پرسپولیس نیم فصل لیگ شانزدهم برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شد و بر اساس قانون باید تا آبان ماه 97 سرباز تیم تبریزی باشد. این در حالی است که عالیشاه با باشگاه تراکتورسازی به مشکل خورد و اکنون مدت ها است در تمرینات حضور ندارد.
ماجرا از اینجا شروع شد که عالیشاه برای کسری خدمت خود اقدام کرد و به طور ناگهانی به تمرینات تراکتورسازی نرفت. در ادامه او برای کارشناسی دربی پایتخت در حالی که قانونا بازیکن تراکتورسازی بود به شبکه سه رفت تا مسئولان باشگاه تبریزی او را اخراج کرده و حاضر به پذیرش مجددش نشوند.
از این رو عالیشاه درخواست کسری خدمتش را به یگان خدمتی خود در تبریز ارائه کرده و اعتقاد دارد سربازی اش تمام شده است. این در حالی است که کسری خدمت او هنوز از سوی یگان خدمتی اش تایید نشده و به همین خاطر بلاتکلیف مانده است.
عالیشاه که با پرسپولیس قرارداد دارد، در پایان خدمت سربازی اش باید به جمع سرخپوشان پایتخت برگردد اما از نظر یگان خدمتی هنوز سربازی او ادامه دارد و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.
این بازیکن ریز نقش که سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد، در حال حاضر تلاش می کند تا بتواند کسری خدمتش را تایید کند و با پایان سربازی به پرسپولیس برگردد اما مساله آنقدرها هم برای او ساده نیست.