اظهارنظر جالب پیشکسوت آبی ها درباره بازی با فولاد

 سیروس دین‌محمدی در خصوص عملکرد تیم استقلال مقابل گسترش فولاداظهار داشت: بازی را تماشا کردم ولی متأسفانه فوتبال خوبی ندیدم. دیدار استقلال مقابل گسترش فولاد یک بازی بی‌روح و بی‌جان بود و فکر می‌کنم استقلالی‌ها کمی به خاطر بازی مقابلالهلال با حریف مدارا کردند.

وی افزود: از طرفی گسترش فولاد ماندنش در لیگ قطعی بود و روی هر دو تیم استرس خاصی وجود نداشت به همین علت شاهد یک بازی معمولی بودیم.

دین‌محمدی در خصوص اینکه گسترش فولاد در نیمه دوم بهتر بازی کرد، گفت: استقلال در کل بازی می‌خواست بازیکنانش آسیب نبیند به همین خاطر شفر تیام را در زمین بازی نداد و از طرفی طبیعی بود که گسترش فولاد در نیمه دوم حمله کند و شاهد بازی کم روحی بودیم.

وی در خصوص اینکه آیا استقلال می‌تواند از پس الهلال بربیاید، گفت: بازی بسیار سخت است و الهلال با وجود اینکه حذف شده اما در آسیا همیشه حرف اول را زده است. امیدوارم استقلال در این بازی نتیجه بگیرد ولی واقعاً کار سختی دارد. از طرفی امید ابراهیمی و روزبه‌ چشمی در این بازی نیستند و این کار را برای مربی سخت می‌کند به عنوان یک استقلالی دوست دارم استقلال به عنوان تیم صدرنشین صعود کند ولی با این شرایط کار خیلی سخت است.