پیش بازی استقلال و الهلال/ شاگردان شفر صدرنشین گروه مرگ می شوند؟

 تیم فوتبال استقلال ایران امروز (دوشنبه) بیست و هفتم فروردین ماه در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

استقلالی‌ها با ٩ امتیاز در جایگاه اول گروه D لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

شاگردان وینفرد شفر با توجه به نتایج خوبی که در رقابت‌های لیگ برتر بدست آورده اند به دنبال این هستند تا در این فصل سهیمه آسیایی را کسب و در رقابت‌های جام حذفی نیز قهرمان شوند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دیدارهای آسیایی خود توانستند در هفته اول برابر الریان قطر به تساوی ٢ - ٢ دست پیدا کنند و در هفته دوم تیم الهلال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

آبی پوشان همچنین در دور رفت در هفته سوم رقابت‌های آسیایی به نتیجه تساوی ٢ - ٢ برابر العین دست پیدا کردند و در هفته چهارم این رقابت‌ها در دور برگشت مقابل العین به تساوی یک - یک رضایت دادند.

شاگردان شفر در هفته پنجم دور برگشت توانستند تیم الریان را با نتیجه ٢ بر صفر شکست دهند.

استقلالى‌ها با نتایج خوبی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده اند به دنبال کسب ٣ امتیاز دیدار برابر تیم فوتبال الهلال عربستانهستند تا به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنند.

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه برابر الهلال عربستان به میدان می‌رود و شاگردان شفر در این دیدار انگیزه پیروزی و صعود از گروه خود به عنوان تیم اول  را دارند و می‌خواهند تیم عربستانى را در کشور کویت شکست دهند.

تیم فوتبال الهلال عربستان با سرمربیگرى خوان براون در این دیدار به دنبال اعاده حیثت است، چون با توجه به نتایجی که تا به اینجا بدست آورده اند، حتی با پیروزی برابر آبی پوشان شانسی برای صعود به مرحله حذفی ندارند.

شاگردان خوان براون با ٢ امتیاز در جایگاه چهارم گروه قرار دارند. این تیم در هفته اول رقابت هاى آسیایى مقابل العین با نتیجه تساوی متوقف شد.

بازیکنان تیم فوتبال الهلال در هفته دوم مقابل استقلال با نتیجه یک بر صفر بازى را واگذار کردند، این تیم در هفته سوم نیز مقابل الریان به نتیجه یک - یک رسید  و در هفته چهارم هم با نتیجه ٢ بر یک بازى را به الریان واگذار کرده است.

تیم الهلال در هفته پنجم مقابل العین بازى را با نتیجه ٢ بر یک واگذار کرد.

محسن کریمی، پادوانی و مهدی قائدی بازیکنانی هستند که نمی‌توانند برابر الهلال عربستان در رقابت‌های آسیایی بازی کنند.

مامه تیام، فرشید اسماعیلى مشکلى براى دیدار مقابل الهلال ندارند.

همچنین خسرو حیدرى، برزاى، باقرى و غفورى نیز براى دیدار مقابل الهلال مشکلى ندارند و در این میان تنها مجید حسینى نمى تواند تیمش را برابر حریف آسیایى همراهى کند.