استقلالی ها به دنبال شکست الهلال در خاک کویت

 تیم فوتبال استقلال ایران روز (دوشنبه) بیست و هفتم فروردین ماه در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

استقلالی‌ها با توجه به تساوی به برد ٢ بر صفر مقابل الریان قطر در هفته پنجم رقابت هاى آسیایى با ٩ امتیاز در جایگاه اول گروه D قرار دارند.

شاگردان وینفرد شفر با توجه به نتایج خوبی که در رقابت‌های لیگ برتر بدست آورده اند به دنبال این هستند تا در این فصل سهیمه آسیایی را کسب و در رقابت‌های جام حذفی نیز قهرمان شوند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دیدار آسیایی خود توانستند در هفته اول برابر الریان قطر به تساوی ٢ بر ٢ دست پیدا کنند و در هفته دوم تیم الهلال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

آبی پوشان همچنین در دور رفت در هفته سوم رقابت‌های آسیایی به تساوی ٢ بر ٢ برابر العین دست پیدا کردند. همچنین شاگردان شفر در هفته چهارم این رقابت‌ها در دور برگشت مقابل العین به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

شاگردان شفر در هفته پنجم نیز در دور برگشت توانستند تیم الریان را با نتیجه ٢ بر صفر شکست دهند.

بدون شک استقلالى‌ها با نتایج خوبی که تا به اینجا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده اند به دنبال کسب ٣ امتیاز برابر تیم فوتبال الهلال عربستان هستند تا به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنند.

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه برابر الهلال عربستان به میدان می‌رود و شاگردان شفر در این دیدار انگیزه برد و صعود از گروه خود را دارند و می‌خواهند تیم عربستانى را در کشور کویت شکست دهند تا به این ترتیب صعود خود را از این گروه قطعى کنند.

تیم فوتبال الهلال عربستان با سرمربیگرى خوان براون نیز به دنبال کسب ٣ امتیاز برابر شاگردان شفر است تا به این ترتیب شرایط خود را در گروه D بهتر کنند.

شاگردان خوان براون در حال حاضر با ٢ در جایگاه چهارم گروه قرار دارند. این تیم در هفته اول رقابت هاى آسیایى مقابل العین به نتیجه صفر بر صفر دست پیدا کرده است

همچنین بازیکنان تیم فوتبال الهلال در هفته دوم رقابت هاى آسیایى مقابل استقلال با نتیجه یک بر صفر بازى را واگذار کردند و این تیم در هفته سوم نیز مقابل الریان به نتیجه یک بر یک رسیده و در هفته چهارم هم با نتیجه ٢ بر یک بازى را به الریان واگذار کرده است.

تیم الهلال در هفته پنجم رقابت هاى آسیایى مقابل العین بازى را با نتیجه ٢ بر یک واگذار کرد.

الهلالى‌ها برای دیدار مقابل استقلال تمرینات خود را به صورت فشرده دنبال مى کنند و در این میان آن‌ها به دنبال این هستند تا بازیکن مصدومى مقابل استقلال نداشته باشند.

از طرفی شاگردان شفر هم تا قبل از بازی با الهلال، تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خود را تا قبل از بازی روز دوشنبه هفته آتی در کشور کویت پیگیری می‌کنند تا آماده نبرد برابر الهلالى‌ها باشند.

محسن کریمی، پادوانی و مهدی قائدی دیگر بازیکنانی هستند که نمی‌توانند برابر الهلال عربستان در رقابت‌های آسیایی بازی کنند.

مامه تیام، فرشید اسماعیلى مشکلى براى دیدار مقابل الهلال ندارند.

همچنین خسرو حیدرى، برزاى، باقرى و غفورى نیز براى دیدار مقابل الهلال مشکلى ندارند و در این میان تنها مجید حسینى نمى تواند تیمش را برابر حریف آسیایى همراهى کند.