ضربه ایستگاهی نبود، استقلال سه هفته دیگر هم به ما گل نمی‌زد

مجید جلالی بعد از باخت ۳ بر ۲ مقابل استقلال در نشست خبری گفت:  از بازیکنانم ممنون هستم و فوق العاده بازی کردیم. برای اثبات حرفم ببینید که در بین ۳ هافبک وسط ما بازیکن ۲۰ و ۲۱ ساله داشتیم. مجموعه تیم ما ۳ میلیارد تومان بود به اندازه قیمت یک بازیکن حریف. بازیکنان عالی بودند. روی اشتباه خودمان باختیم.

وی ادامه داد: امیر حسین صادقی ۲ ساله برای ما زحمت زیادی کشیده است و قدردان زحمتش هستیم و از این اشتباهش چشم پوشی می‌کنم. آنقدر خوب بودیم که باید از این بازی امتیاز می‌گرفتیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه منظورش این است که صادقی اشتباه را عمدی انجام داد گفت: اعتقادی ندارم. صادقی از بازیکنان متعهد تیم ماست و امروز خوب نبوده است. مطمئن باشید اگر وقتی بازی یک بر صفر بود استقلال روی یک ضربه ایستگاهی به ما گل نمی زد سه هفته به ما گل نمی توانست بزند. تنها راه گلزنی استقلال به ما روی ضربه ایستگاهی بود. روی کرنر گل خوردیم و بعد از دریافت گل دوم به بازی مسلط شدیم .

سرمربی پیکان در مورد زدن گل برتری تیمش گفت: در طول فصل همیشه متاسفانه درصد آسیب دیدگی بازیکنان بالا بوده است. ثاقبی و... مصدوم بودند و صادق بارانی هم محروم بود. با بضاعتی که داشتیم خوب بودیم و بازیکنان هم خوب بودند. نمی شود قیاس کرد. بازیکنان استقلال در نیمه دوم خوب بازی کردند و به آنها تبریک می‌گویم

سرمربی پیکان در مورد جر و بحثش با شفر گفت: با شفر بگو مگو نداشتیم و به او گفتم چرا به داور اعتراض می کنی؟ وقتی داور منصفانه قضاوت می کند چرا باید مورد اعتراض قرار بگیرد؟! بازی رفت داور پنالتی گرفت ولی پنالتی را از کنار زمین برگردانند آیا ما شلوغ کردیم؟ داور منصفانه قضاوت کرد و نباید مورد هجمه قرار بگیرد.

 در پایان حرف های جلالی یک خبرنگار گفت خسته نباشید که جلالی گفت: یعنی دیگر حرف نزنم!