تمدید قرارداد 5 بازیکن به کجا رسید؟

بحث تمدید قرارداد با پنج پرسپولیسی مهم ترین دغدغه این روزهای هواداران پرسپولیس است. در این بین گرشاسبی بارها اعلام کرده که برای آغاز مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد آماده است و بازیکنان نیز اعلام می کنند که اولویت اول و آخر آنها تنها پرسپولیس است اما مشخص نیست با این همه نقطه اشتراک میان بازیکنان و باشگاه چرا همچنان شاهد نشستن آنها پشت میز مذاکره نیستیم.

برخی از این بازیکنان بحث تمدید قراردادشان را به پایان فصل موکول کرده اند و در این بین مشخص نیست هدف آنها از این وقت گرفتن ها چیست. خلاصه که مشخص نیست طرفین قرار است تا چه زمانی با انداختن توپ به زمین دیگری کار را پیش ببرند اما در صورتیکه باشگاه موفق به تمدید قرارداد با پنج ستاره تیمش نشود بدون شک برای فصل آینده کار برای پرسپولیس بسیار سخت خواهد شد چراکه با وجود اضافه شدن امید عالیشاه به ترکیب این تیم بازهم برانکو با کمبود بازیکن روبرو خواهد بود و احتمالا باید شاهد سرنوشتی شبیه به تراکتورسازی برای بهترین تیم سه فصل اخیر لیگ برتر باشیم.

در نهایت اما ستاره های پرسپولیس می توانند با گفتن علاقه قلبی خود نسبت به پرسپولیس فعلا زمان بخرند اما تا پایان فصل تنها پنج روز زمان باقی مانده است و هواداران تنها با تمدید قرارداد این بازیکنان آرام می شوند و ستاره های پرسپولیس نیز بهتر است اگر قصد رفتن از این تیم آنهم در وضعیت بحرانی کنونی را دارند هرچه سریع تر به فکر اتخاذ تصمیم نهایی خود باشند، تصمیمی که البته می تواند آنها را تبدیل به محبوب یا منفور هواداران پرسپولیس کند.