آماده سازی سرخپوشان پایتخت برای آخرین بازی لیگ برتر

قرمزپوشان پایتخت پس از ریکاوری روز گذشته، تمرینات خود را برای آخرین بازی لیگ هفدهم از امروز آغاز کردند.

تمرین از ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. بخش اول تمرین در سالن بدنسازی بود و پس از آن، بازیکنان در زمین حاضر شدند.

برانکو ایوانکوویچ آن‌ها را ۱۱ به ۱۱ برابر هم قرار داد تا روی جایگیری، نحوه استقرار و انتقال توپ طبق برنامه بازی، تمرین کنند.

بخش بعدی تمرین، کار روی ارسال‌ها و همچنین پاس به عقب و پاسکاری در هجده قدم حریف بود. شوتزنی و قرار دادن توپ درون دروازه با ضربات سر و پا نیز در این بخش مرور شد.

در این جلسه تمرینی، محمد انصاری و علی علیپور دور زمین دویدند و محسن ربیع‌خواه نیز تمرینات خود را در سالن بدنسازی دنبال کرد.

میثم علیپور: ربیع‌خواه آماده جراحی است

میثم علیپور اظهار کرد: به طور حتم محسن ربیع‌خواه قبل از عمل جراحی باید روی تقویت عضلات پای مصدوم خود اقدام می‌کرد و به همین دلیل برنامه فیزیوتراپی و بدنسازی منظمی را دنبال می‌کند. زانوی آسیب دیده او تا ۷۰ درصد کاهش التهاب داشته است و در حال حاضر آماده عمل جراحی شده است.

اوادامه داد: علی علیپور هم برنامه‌های فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی را به شکلی دنبال می‌کند که به همسترینگ وی فشار نیاید و آمادگی و توان خود را حفظ کند تا آماده شود.

علیپور درباره دلیل تمرینات اختصاصی انصاری بیان کرد: به دلیل ضربه‌ای که به انگشت کوچک پای او خورده بود، نمی‌توانست کفش فوتبال بپوشد، اما با دویدن به وسیله کفش معمولی مشکلی نداشت و دور زمین دوید.