بنگر: برای مسئولان وزارت نفت متاسفم

محسن بنگر بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن به خبرنگار ما گفت: وقتی در یک فصل 6 مربی و 3 مالک را تجربه می کنی، اگر در لیگ برتر باقی بمانی باید تعجب کنی. در واقع اگر این تیم در لیگ برتر باقی می مانند باید برای فوتبال ایران متاسف می شدیم.


او ادامه داد: ما به لحاظ فوتبالی چیزی کم نداشتیم و دیدید امروز مقابل تیم نایب قهرمان لیگ چه نمایش خوبی داشتیم. آقایان می خواستند این تیم سقوط کند که به خواسته شان رسیدند. من به آنها از صمیم قلب تبریک می گویم.


بنگر با انتقاد شدید از وضعیت مبهم مدیریتی تیمش گفت: ما 3 مالک مختلف را دیدیم که هیچکدام به تعهدات خود عمل نکردند. همه آنها دروغگو بودند و بچه ها چکهای پاس نشده زیادی در دست دارند. واقعا در این شرایط چه می توان گفت.


مدافع نفت تهران با گلایه از مدیران وزارت نفت تصریح کرد: مملکت ما روی نفت خوابیده و ما برای اداره تیمی دولتی که متعلق به وزارتخانه است، پول نداریم! این باور کردنی است؟ آقایان نه مدیریت می دانستند و نه وجدان داشتند. با بی تدبیری آنها 50 خانواده دچار مشکل شد و آینده این جوانان به مخاطره افتاد. خدا جای حق نشسته و امیدوارم انتقام ما را از آنها بگیرد. 


او در مورد آینده اش گفت: حالا حالاها هستم و بازی می کنم. سال آینده را نیز در لیگ برتر بازی می کنم.