وحید امیری: به خاطر هواداران سکوت کردیم

وحید امیری پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت در ورزشگاه آزادی گفت: نمایش خوبی از خود به جای گذاشتیم و با توجه به اینکه قهرمانی مان از قبل مسجل شده بود اما با ارائه یک بازی زیبا توانستیم به پیروزی رسیده و جشن قهرمانی خوبی را با هوادارانمان برگزار کنیم.

وی افزود: از تمامی هواداران ممنون هستیم که هرگز ما را تنها نگذاشتند و با حمایت های بی دریغ شان نقش موثری در قهرمانی پرسپولیس داشتند.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: لیگ هفدهم با قهرمانی برای ما به پایان رسید واز فردا باید به فکر یک حضوری پرقدرت در لیگ قهرمانان باشیم. ما ۲ بازی سخت را در پیش داریم و اگر می خواهیم به دور بعد صعود کنیم باید حریفمان را در دو بازی رفت و برگشت شکست دهیم.

وی در ادامه افزود: از مسئولان پرسپولیس می خواهم که به فکر باشند در باب قهرمانی نخوابند و بدانند که برای فصل آینده حضوری پرقدرت داشته باشیم تا بتوانیم باز هم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

بازیکن ملی پوش پرسپولیس ادامه داد: ما در طول فصل مشکلات زیادی داشتیم اما به خاطر موفقیت تیم و دل هواداران سکوت کرده و اجازه ندادیم حواشی باعث شود تا تیم ما دچار بحران شود اما حالا نوبت مسئولان است که خودشان را نشان دهند و با رفع مشکلات ما خصوصا مسائل مالی شرایط را به گونه ای فراهم آورند تا ما بتوانیم با آرامش در پرسپولیس به کارمان ادامه دهیم.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است، هواداران بزرگی دارد. ما هرگز حمایت های هواداران را فراموش نمی کنیم و تا زمانی که در این تیم باشیم تمام توان خود را برای موفقیت این تیم بکار خواهیم بست.