زمان نشست خبری شفر و اسکوچیچ مشخص شد

دیدار پرحاشیه فینال جام حذفی ، میان تیم های استقلال تهران و خونه به خونه بابل درحالی قرار است، پنج شنبه هفته جاری در خرمشهر برگزار شود که ابتدا بابلی ها نمی خواستند در این دیدار حاضر شوند اما پس از ۲۴ ساعت، نظر مالک این تیم برگشت و گفت: ( به پاس مقام شهدای خرمشهر و بابل و همچنین احترام به خانواده فوتبال در مسابقه فینال حذفی حاضر می‌شویم و مقابل استقلال بازی می‌کنیم.)

استقلال با هدایت وینفرد شفر، وضعیت خوبی دارد و پس از صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر مقام سومی را بدست آورد و حالا در آستانه قهرمانی در جام حذفی است. این تیم برای رسیدن به فینال از سد تیم های گل گهر سیرجان، نساجی مازندران ، ایرانجوان بوشهر و صنعت نفت آبادان گذشت و حالا باید با بابلی ها دیدار کند.

از سویی دیگر، شاگردان اسکوچیچ پس از نرسیدن به لیگ برتر، اوضاع روحی خوبی ندارند و امیدوارند با قهرمانی احتمالی در جام حذفی، بتوانند برای هواداران شان جام بیاورند. شیرها ( لقب خونه به خونه ) برای رسیدن به دیدار نهاییْ شگفتی خلق کرد و موفق شد از سد۳ تیم لیگ برتری ( مشکی پوشان دیار خراسان - گسترش فولاد تبریز - استقلال خوزستان ) بگذرند، البته آنها در نخستین دیدارشان راه آهن را شکست داده بودند.

این دیدار قرار است، پنج شنبه از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه نفت و گاز اروندان برگزار شود و طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ، نشست خبری این مسابقه، روز بازی ( پنج شنبه ) برگزار خواهد شد.

در این نشست، وینفرد شفر و دراگان اسکوچیچ حضور خواهند داشت.